В Астралії показали нову модель Mercedes-AMG

4-дверний спортивний седан Mercedes-AMG GT був представлений на піт-лейн Mt Panorama, оскільки німецький бренд підтвердив ціни і технічні характеристики третьої автономної моделі AMG – поряд з GT і GT C.

Нова машина повинна надійти в продаж в червні, і її представила четвірка заводських гонщиків AMG, які брали участь в гонці на витривалість в Батерсті на цих вихідних. Mercedes оголосив про випуск двох моделей нового «чотирьохдверного купе», який заповнює прогалину в діапазоні автовиробника між двухдверним GT, седаном AMG E63 і «чотирьохдверним купе» CLS.

Діапазон цін почнеться з 249,900 доларів для шестициліндрового GT53 4Matic, в той час як GT63 S 4Matic з V8-двигуном почнеться з 349,900 доларів (обидві ціни не включають дорожні витрати). Потужність для GT53 виходить від новітнього 3,0-літрового рядного шестициліндрового бензинового двигуна з двома турбінами, який виробляє 320 кВт потужності і 520 Нм крутного моменту. Він підтримується новою електричною системою EQ Boost, яка використовує 48-вольтову батарею і забезпечує додаткове підвищення продуктивності на 16 кВт і 250 Нм при необхідності. Двигун приводить в рух всі чотири колеса за допомогою автоматичної коробки передач з гідротрансформатором з дев’ятьма швидкостями.

Mercedes стверджує, що GT53 може розігнатися з місця до 100 км / год всього за 4,5 секунди. У стандартну комплектацію GT53 входять 20-дюймові литі диски, електронний диференціал підвищеного тертя, підвіска AMG Ride Control, підігрів і вентиляція передніх сидінь, пакет допомоги водієві, обробка салону шкірою Nappa, багатопроменеві світлодіодні фари і цифрова широкоекранна панель приладів. GT63 S оснащений фірмовим 4,0-літровим Twin-Turbo V8 AMG, налаштованим на максимальну потужність 470 кВт і 900 Нм. Він також використовує повнопривідну систему AMG 4Matic і отримує автоматичну коробку передач з дев’ятьма швидкостями, але показує нову установку мульти зчеплення, яка також знайдена на останньому C63 S.