В Audi доопрацювали найпопулярніше купе

2

Розсекречені подробиці планового рестайлінгу, який вже в цьому році переживе Audi TT RS в обох кузовах – купе і родстер. Правда, торкнеться він в основному екстер’єру та інтер’єру моделі, а в характеристики силового агрегату інженери Audi вирішили поки не втручатися.

Купе і родстер допрацювали аеродинаміку, видозмінивши передній і задній бампери (в першу чергу, за рахунок збільшення площі повітрязабірників і більш ефективного дифузора), а також модернізувавши заднє антикрило. Вже у стандартній комплектації спорткару покладається світлодіодна оптика, а в якості опції – матричні фари на OLED-світлодіодах.

Доступних кольорів для кузова стало вісім: до списку додали екстравагантні Kyalami Green, Pulse Orange і Turbo Blue. Крім того, в списку опціональних пакетів з’явилися варіанти обробки кузова Matte Aluminium і Gloss Black – матово-алюмінієвими або глянцево-чорними можуть бути обробка переднього бампера і решітки радіатора, а також антикрила.

Останній пакет передбачає і чорний колір тканинного складного даху для родстера. Інтер’єр купе і родстера можна буде оживити за допомогою пакета RS Design, який має на увазі кольорові вставки в салоні. Крім того, опціонально стала доступна мультимедійна система MMI Navigation Plus з точкою доступу в інтернет по Wi-Fi і голосовим управлінням.

2,5-літровий п’ятициліндровий мотор Audi TT RS, як і раніше, розвиває 400 к.с. і 480 Нм крутного моменту і працює разом з семиступінчастим роботом і системою повного приводу. До 100 км / год купе прискорюється за 3,7 секунди, родстер – на 0,2 с повільніше, а максимальна швидкість в обох випадках становить 250 км / ч з опциональной можливістю зрушити обмежувач до 280 км / ч.