В Гудвуді відбувся гоночний дебют нового Toyota GR Yaris

Підрозділ Toyota Gazoo Racing японської марки Toyota взяв участь в гонках на тижні швидкості в Гудвуді, що проходила з 16 по 18 жовтня на автодромі Goodwood Motor Circuit в Англії.

Фестиваль швидкості в Гудвуді (GFoS) відомий як фестиваль автоспорту, на який з’їжджаються багато любителів автоспорту, імениті старі і нові автомобілі, а також водії світового класу з усього світу. Зазвичай захід відбувається в липні, але фестиваль 2020 року було перенесено через пандемію COVID-19. Замість нього на днях відбулася інша автоподія, яка пройшла без глядачів і отримала назву Goodwood Speedweek. Сцени з заходу транслювалися по всьому світу через Інтернет.

В рамках цього заходу відбувся гоночний дебют команди Toyota Gazoo Racing, які вивели на трасу дві свої нові моделі – GR Yaris і лімітовану серію GR Supra. Відзначимо, що новий GR Yaris був створений як перший автомобіль Toyota, розроблений з використанням зворотної концепції перетворення спортивного автомобіля в серійний.

Toyota стверджує, що це перший повнопривідний спортивний автомобіль марки після Celica GT-Four, який до того ж розроблявся в Фінляндії спільно з компанією Tommi Mäkinen Racing. Під капотом розташувався зовсім новий 1,6-літровий трициліндровий двигун з турбонаддувом, що забезпечує потужність 257 к.с. і крутний момент в 265 Нм. Весь крутний момент передається на чотири колеса через 6-ступеневу механічну коробку передач. Це дозволяє GR Yaris розігнатися до 100 км/год всього за 5,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена позначкою в 230 км/год.

Теоретично, система повного приводу забезпечує 100-відсоткову передачу потужності на передні або задні колеса в залежності від ситуації. Однак в автомобілі є кілька режимів роботи повного приводу: «Нормальний» (60% моменту передається передній осі), «Спорт» (30% на передні колеса) і «Трек» (50% спереду), причому останній має на увазі використання як на асфальті, так і на ґрунтових дорогах.

Варто відзначити, що GR Yaris – свого роду чудовисько Франкенштейна, оскільки він використовує передню половину платформи GA-B Toyota (вперше побаченої на новому хетчбеку Yaris) і задню половину платформи GA-C (зустрічається на таких моделях, як Corolla і C-HR). Гальма діаметром 356 мм з чотирипоршневими супортами входять в базове оснащення моделі.