В Японії надійшли у продаж рестайлінгові Lexus LS

19 листопада в Японії запущені продажі оновленого Lexus LS. Автомобіль змінився візуально і отримав нову техніку.

Рестайлінгова версія седана була представлена в липні. На LS встановлені фари менш вигадливої форми і інший передній бампер. Ззаду метаморфози помітні лише при близькому порівнянні двох версій. Зокрема, іншими стали панель дифузора з нефарбованого пластику і вихлопні патрубки.

Головне нововведення в салоні полягає в дисплеї медіасистеми: якщо раніше він був під козирком передньої панелі, то тепер випирає на кшталт планшета.

У бензинової версії LS500 з турбованим 3,5-літровим V6 збільшений крутний момент на невеликих оборотах, що допомогло зробити реакцію на різке натиснення газу гострішою. Гібрид LS500h з 3,5-літровим V6 навчився отримувати більше допомоги від батареї, завдяки чому його розгін теж став більш вираженим.

Примітно, що пікова віддача не змінилася. Потужність LS500 як і раніше становить 422 к.с., LS500h – 359 к.с.

З оновленням з’явилася підвіска Adaptive Variable Suspension, що підвищує комфорт при використанні шин типу Run Flat. Змінено опори двигуна заради зниження переданих на кузов вібрацій. На додаток до цього інженери інтегрували систему активного шумозаглушення. Для седана доступна система Lexus Teammate, яка зможе керувати автомобілем без участі водія: здійснювати перестроювання, обгони і так далі. Також комп’ютер вміє підлаштовувати стиль водіння під поточну дорожню обстановку. У перспективі японська компанія обіцяє оновлювати можливості Teammate «по повітрю».

Мінімальна ціна LS500 в Японії становить 11140000 ієн. За LS500h доведеться віддати від 12600000 ієн.