В Peugeot наступила криза

16

Французька автомобільна компанія Peugeot в першому кварталі поточного року продала понад 350,7 тисячі нових машин на світовому ринку. Даний результат на третину менший, ніж за аналогічний проміжок минулого року.

Такі відомості опубліковано в офіційному звіті бренду. Разом з тим найбільш доречне падіння попиту на продукцію марки Peugeot відзначене на європейському ринку, де за перший квартал продані 290,6 тисячі машин, що на 2,9 відсотка менше, ніж у 2018 році.

Найбільше падіння попиту на продукцію французького автомобільного гіганта Peugeot відзначається в Африці і на Близькому Сході, де рівень падіння продажів знизився приблизно на 87 відсотків.

Експерти не виключають подальше нівелювання нинішніх негативних результатів.