В пікапів Chevrolet Silverado і GMC Sierra виявили проблеми з якістю

Концерн General Motors повідомив Національне управління з дорожньої безпеки США (NHTSA) про добровільне відкликання пікапів Chevrolet Silverado і GMC Sierra 2019 модельного року (першому для цього покоління). Поки мова йде тільки про 154 примірники в США, але, мабуть, до них додасться кілька за межами Штатів.

Виявлена проблема не дріб’язкова: стопорне кільце всередині модуля подушки безпеки пасажира могло бути пошкоджене під час процесу складання. При спрацьовуванні такої подушки частина газу буде йти повз і купол не розкриється повністю. Тепер сервісменам належить перевірити модуль і в разі дефекту замінити на новий. Близнюки Silverado і Sierra випускає підприємство GM в Форт-Уейні (Індіана).

Цікаво, що в 2017 році воно отримало від агентства J.D. Power приз Gold Plant Quality як завод з найвищою якістю в американському автопромі. А сам пікап Silverado стабільно займає перше місце в рейтингу якості в своєму сегменті. Як справедливо зауважує видання Autoevolution, що розповіло про відкликання, даний приклад свідчить про проблеми контролю якості в GM. А це людський фактор.

Чи не найкращий сигнал для концерну, який зараз буквально лихоманить через затіяну генеральним директором Мері Барра реорганізацію. У спрощеному вигляді її принцип: «Більше пікапів, позашляховиків і кросоверів – менше седанів / хетчбеків» (шлях, по якому не так давно пішов Ford, такий же пророкують і Крайслера). На ту частину фрази, де сказано «більше», GM виділить $ 6,6 млрд.

Зрозуміло, зміна акцентів продиктована ринковим попитом. Заковика в тому, що вона спричинить за собою закриття ряду підприємств і звільнення тисяч чоловік.

Модель Silverado 2019 року в найпростішій варіації коштує $ 29 795, а Sierra – від $ 33 500. Масштаб змін став зрозумілим ще в жовтні, коли 17 700 найманим робітникам зі стажем в GM в дванадцять або більше років було запропоновано піти добровільно. В іншому випадку керівництво має намір готувати масові звільнення в 2019 році. Причина полягає в перерозподілі навантаження на заводи з закриттям, перепрофілюванням або заморожуванням частини з них.

У наступному році поки без діла залишаються складальні цехи в Ошаві (Онтаріо, Канада), що випускають моделі Cadillac XTS і Chevrolet Impala, а також завод Детройт-Хамтрак (Buick LaCrosse, Cadillac CT6, Chevrolet Impala, Chevrolet Volt). І це не рахуючи рухових / трансмісійних підприємств в Уоррені (Мічиган) і Уайт Марші (Меріленд), де також будуть закриватися цехи. Під роздачу потрапив і завод в Лордстауні (Огайо) з його легковиком Chevrolet Cruze, який там проживе лише до березня 2019 го. Далі понад 1500 осіб будуть шукати собі нову роботу. Все це означає або переклад будь-якої моделі на інший завод, або просто її зникнення.