Вен Mercedes-Benz EQV стане серійною моделлю

Концепт EQV, створений для автосалону в Женеві, по суті з’явився електричною інтерпретацією V-класу. Це провісник серійної машини, пряма вказівка на розширення гами електричного суббренда EQ, який розпочав свою ринкову історію з батарейного кроссовера EQC.

Дизайн задньої частини кузова автори EQV перекроювати не стали. Мабуть, і в серії максимум що з’явиться – шильдики електричної модифікації.

Нинішній шоу-кар EQV – не перший електрокар в даному кузові. Його комерційний побратим, вен eVito, вже приблизно рік як доступний до замовлення в Європі. Але наскільки ж відмінні основні параметри! Якщо eVito інженери подарували тягову батарею на 41,4 кВт • год, яка дає йому 150 км паспортного запасу ходу, то в розкішному шатлі EQV – акумулятор ємністю 100 кВт • год і пробіг в 400 км (причому названий в релізі «реалістичним»).

Салон може бути семи- або восьмимісний з роздільними кріслами другого ряду або диваном. Оскільки акумулятор вдалося розмістити під підлогою, перекроювати інтер’єр, схему посадки або багажник творцям електрокара не довелося. Компактна установка eATS (електромотор плюс фіксований редуктор, система охолодження і силова електроніка) згрупована в цілісний блок і встановлена на передній осі.

Двигун розвиває 150 кВт (204 к.с.). Максималка вена складає 160 км / год. Через порт швидкої зарядки акумулятор можна поповнити на наступну сотню кілометрів шляху за 15 хвилин. Також передбачена зарядка від настінного пристрою в гаражі або від простої побутової розетки. Інтер’єр концепту виконаний в сірих, синіх і сіро-блакитних кольорах, що підходять до сріблясто-сірого кузову. Цю холодну палітру дизайнери розбавили акцентами кольору рожевого золота на передній панелі (навколо кнопок) і кріслах (прострочки).

Шоу-кару подаровані особливі 19-дюймові колісні диски, які «виглядають динамічно навіть на стоянці». Прем’єра серійної версії Мерседеса EQV намічена на осінь нинішнього року. Вона відбудеться у Франкфурті. Компанія також нагадує, що має намір електрифікувати весь свій портфель, а не тільки розширювати гаму суббренда EQ. Це означає, що до 2022 року у кожної моделі Мерседеса будуть версії з будь-яким типом електроприводу, починаючи як мінімум з найпростішої помірної гібридної системи на основі мотора-генератора EQ Boost і закінчуючи гібридами і чистими електрокарами.