Водневий седан Toyota Mirai помічений на дорогах загального користування

Друге покоління водневого седана Toyota Mirai вперше помічене під час тестів на дорогах загального користування. Випробування проходять в США.

Поки кузов покритий маскуванням, але вже можна говорити про те, що серійна версія буде оформлена в максимальному наближенні до концепт-кара 2019 року.

Якщо перше покоління Toyota являє собою автомобіль з досить дивним дизайном, то наступник нагадує скоріше спортседан. Нова Mirai наділена присадкуватим і стрімким профілем, який характеризують нарочито довгий капот, глибокі колісні арки і «чиста», мінімалістична пластика кузовних панелей.

Воднемобіль побудований на задньопривідній версії платформи TNGA і має повністю оригінальний кузов з дизайном в агресивному стилі (спортивний седан). Довжина і ширина автомобіля складають 4975 і 1885 мм відповідно, колісна база – 2920 мм.

Фінальні характеристики поки не озвучені. Запас ходу повинен вирости на 30%: з 500 до близько 650 кілометрів на одному баку.

Toyota – один з небагатьох автовиробників світу, що вкладаються в розвиток водневих технологій. Кілька років тому компанія поставила перед собою мету продавати з 2020-го до 30000 водневих машин в рік, але поки концерн відстає від плану: нинішня Mirai розходиться тиражем менш як 3000, її популяризації заважають висока ціна і слабка розвиненість інфраструктури для воднемобілів. Mirai доступна для покупки в Японії, США і деяких країнах Євросоюзу. У Німеччині ціна моделі починається від 60000 євро (без урахування ПДВ).

Перше покоління Mirai випускається з 2014-го.

Офіційна прем’єра машини відбудеться в грудні нинішнього року. На ключових ринках (в Японії, США і Європі) новинка буде доступною до кінця 2020-го. Ціни поки не оголошені.