Volkswagen Passat для США змінить дизайн

90

Друге покоління седана Volkswagen Passat для ринку США буде представлено 14 січня на Детройтському мотор-шоу. За неофіційними даними, модель залишилася на древній платформі PQ46, оскільки витратний перехід на MQB визнаний недоцільним, – популярність седанів продовжує падати.

У моторній гамі вже зараз присутня тільки бензинова турбочетвірка 2.0 TSI (176 к.с., 250 Н • м), сполучена з шестиступінчастим “автоматом”. Двигун VR6 3.6 FSI (284 к.с., 350 Н • м) недавно канув в лету разом з версією Passat GT. Інших варіантів не передбачається, як і повного приводу, гібрида і багато чого ще, наприклад, цифровий приборки. Колісна база не змінилася – 2803 мм, але зі старих панелей кузова збереглася тільки дах.

Седани 2020 модельного року будуть пропонуватися в чотирьох комплектаціях. Сьогодні їх дві: Wolfsburg ціною $ 25 295 і SE R-Line за $ 29 995. Серйозного подорожчання не очікується. Порівнювати заокеанський Passat з нашим, європейським, сенсу небагато, чого не скажеш про китайський. Спочатку він повторює седан для США і теж дожив до зміни покоління. Його перевели-таки на MQB, чому довжина досягла 4933 мм (61), а колісна база витягнулася до 2871 мм (68).

За дизайном нові «китаєць» і «американець» дуже близькі, хоча переплутати їх один з одним буде складно. Версія для КНР виглядає багатше. Є гібрид Passat PHEV (211 к.с., 400 Н • м) з електромотором в «роботі» DSG. Під світлодіодними фарами китайського Пасату є «вії», а на кормі виблискує ім’я моделі. Панель приладів замінив 10-дюймовий екран, на спеціальне скельце виводиться проекційний дисплей. Щоб порівняти машини детально, потрібні фотографії «американця».

За одну лише «спортивну» зовнішність Passat в США купувати навряд чи стануть. Схоже, друга генерація седана для Америки буде останньою, і завод в місті Чаттануга, штат Теннессі, візьметься за більш затребувану модель. До речі, в Піднебесній у Пасату теж не все райдужно, оскільки вихід нового покоління оживив продажу зовсім небагато: за вересень розійшлося 15 810 машин проти 12 203 у серпні. Китайцям цікавіше Magotan. До американської чотирьохдверки ми ще повернемося після її прем’єри.