Volkswagen планує випуск доступного електрокросовера

Концепт Taigun 2012 і 2014 років звернеться в серійний бензиновий T-Track в 2020-м. Цікаво вийде, якщо німці поміняють філософію і саму основу цієї моделі і перетворять її, припустимо, в I.D. Track.

Електромобілі для Фольксвагена не в дивину. Вступити в клуб їхніх власників європейці можуть за 22 975 евро. Стільки фірма просить за сіті-кар e-up !. Але по-справжньому народними батарейні легковики бренду стануть з запуском на потік машин з родини I.D. на платформі MEB.

Тут німці готують сюрприз: після 2020-го в продажу повинен з’явитися субкомпактний електричний кросовер з початковим цінником всього в 18 000 євро і тиражем 200 000 на рік, розповів анонімний інсайдер агентству Bloomberg.

Для порівняння, найпростіша модифікація субкомпактного кросу Hyundai Kona Electric вартує в Німеччині 34 600 євро. Гігант I.D. Vizzion (5163 мм, на фото) має з’явитися в серії в 2022 році. Але здається, що в родині I.D. буде і інший електричний седан.

Агентство Bloomberg називає ім’я I.D. Aero і запевняє, що це середньорозмірна машина, причому задумана відразу в двох кузовах: седан і універсал. Їй пророкують площадку в Емдені. За даними Блумберга, мова йде про розширення списку I.D.-моделей. Значить, при розмові про паркетник під новачком розуміється не знайомий I.D. Crozz, а електрокар меншого розміру. Питання про місце його виробництва обговорюється. Швидше за все це фольксвагеновский завод в місті Емден.

Нагадаємо, що різні моделі I.D. стартують спочатку в Цвіккау в 2020-м, а пізніше їх почнуть виробляти і інші німецькі підприємства марки плюс китайські партнери. Першим на потік надійде батарейний хетчбек, раніше відомий як просто I.D .. За неофіційними даними, в серії він отримає ім’я I.D. Neo, а коштувати повинен близько 23 000 євро.