Volkswagen показав серійний ID.4 – це перший глобальний електромобіль марки

Volkswagen провів презентацію серійної версії компактного електричного кросовера ID.4.

«Четвірка» – друга модель «електромобільного» суббренда ID. Первістком цієї лінійки був хетчбек ID.3 (він випускається з листопада 2019-го, хоча відвантажувати замовникам його почали лише 11 вересня нинішнього року).

Кросовер побудований на тій же електричній модульній платформі MEB, яка лягла в основу «трійки». ID.4 стане першим по-справжньому глобальним електромобілем Volkswagen, його будуть паралельно випускати в Німеччині, Китаї та США і продавати на всіх найбільших ринках світу.

Довжина, ширина і висота кросовера складають 4584, 1852 і 1612 мм відповідно, колісна база – 2766 мм. Тобто він на 102 мм довший і на 13 мм ширший, ніж звичний споживачам Tiguan зі стандартною колісною базою.

ID.4 запропонують як з моноприводом, так і з усіма провідними колесами.

У модифікації 4×2 провідними є задні колеса, для неї приготовлені три варіанти двигунів: 1) потужністю 148 к.с. і обертовим моментом 220 Нм, 2) 175 к.с. і 310 Нм, 3) 204 к.с. і 310 Нм. Два перших мають батарею ємністю 55 кВт*год і запас ходу на одній зарядці – 360 км, топ-версія — батарею ємністю 77 кВт*год і запас ходу на одній зарядці 520 км.

Щодо гами двигунів повнопривідного виконання інформації поки немає — у нього буде по два електромотори (по одному на вісь). Відомо, що в найдорожчому виконанні GTX потужність двигунів складе 262 к.с. Ємність батареї — ті ж 77 кВт*год.

У кросовера ретельно опрацьована аеродинаміка: коефіцієнт лобового опору Cx – всього 0,28, це на рівні спорткарів. Хороша обтічність особливо важлива для електромобілів, оскільки вона допомагає підвищити ефективність використання енергії.

Максимальна швидкість ID.4 з метою економії енергії обмежена на рівні 160 км/год.

Обсяг багажника автомобіля становить 543 л, при складених задніх сидіннях він збільшується до 1575 л. Вантажопідйомність – аж 1000 кг.

Конструкція підвісок така: спереду — МакФерсон, ззаду — багаторичажка.

Виробництво ID.4 запустять в жовтні-листопаді на заводі в Цвіккау, там же роблять ID.3. У Китаї збірку моделі налагодять в 2021 році, в США — у 2022-му.

Завдяки задньопривідній конфігурації машину вдалося оснастити рульовим управлінням з великим кутом повороту коліс. Діаметр розвороту складає 10,2 м, що можна порівняти з автомобілями гольф-класу.

В Європі вже доступний для замовлення ID.4 з 204-сильним мотором, в Німеччині він коштує від: 49000 євро.