Volkswagen створив баггі-автомобіль

Електричному «пляжного» автомобілю, що називалася в релізах просто dune buggy, компанія Volkswagen все ж подарувала традиційне для її машин на модульної електричної платформі MEB ім’я, що починається з букв ID. – ID. Buggy.

Під підлогою шоу-кара встановлена ​​тягова літієво-іонна батарея ємністю 62 кВт • год. Вона живить 204-сильний електродвигун (його максимальний крутний момент дорівнює 309 Н • м), змонтований на задній осі. За задумом компанії, ID. Buggy – наочна демонстрація гнучкості «візка» MEB, придатної як для створення великосерійних моделей різного класу, від компактного хетчбека до вена, так і нішевих, специфічних електрокарів.

Конструкція передбачає і установку переднього електродвигуна для забезпечення електричного повного приводу, але показаний сьогодні на Женевському автосалоні екземпляр обходиться заднім. Запас ходу на одній зарядці дорівнює 250 км в новому циклі WLTP. Розгін баггі з нуля до сотні займає 7,2 с, а максималка обмежена електронікою на рівні 160 км / год. Варіативність «візка» (MEB передбачає вживлення різного числа електродвигунів і батарей різного обсягу) доповнена варіативністю кузова.

Виставковий зразок двомісний, проте в конструкцію закладена трансформація салону в чотиримісний за схемою 2 2. Жаргонне іменування платформ «візками» в даному випадку може розумітися цілком буквально. Кузов баггі, створений з алюмінію, сталі та пластику, може бути відділений від основи (точніше, його верхня частина). Це і ще один приклад гнучкості, закладеної в матрицю MEB, і, за запевненням фірми, «сигнал» дрібносерійним виробникам. Платформа MEB може бути ключем до нової мобільності без викидів, базою для побудови найрізноманітніших транспортних засобів.