Volkswagen T6 отримав сучасну електроніку

Модель Volkswagen T6 (відома в залежності від варіації як Transporter, Caravelle, Multivan і California, а також під своїм історичним прізвиськом Bulli) оновлено до версії 6.1. В очікуванні радикально нового покоління T7 «ТЕ-шостий» найпомітніше поліпшив своє оснащення.

Він став першим автомобілем відділення «Volkswagen Комерційні автомобілі» з повністю цифровою приборкою і до того ж здатний тепер похвалитися цілим розсипом нових електронних помічників. Перероблений інтер’єр дозволив зробити машину більш сучасною: тут впроваджена інформаційно-розважальна система третього покоління MIB3 з вбудованою картою eSIM, з голосовим управлінням і доступом до нових сервісів, інтернет-радіо, потоковому відтворення музики. Центральний екран може налічувати по діагоналі вісім або 9,2 дюйма.

Новий вен розпізнає дорожні знаки і автоматично парирує пориви бокового вітру (система Cross Wind Assist), він навчений попереджати водія про перешкоди на своєму шляху в обмеженому просторі (пристрій Side Alert), вміє асистувати при маневруванні з причепом і активно утримуватися в смузі.

Машина також обзавелася паркувальним автопілотом. Всі ці вміння не в останню чергу стали можливими завдяки заміні гідравлічного підсилювача керма на електромеханічний. Ззаду майже все колишнє, однак ліхтарі замінені (при тих же зовнішніх контурах тут новий малюнок секцій). У моторній гамі зміни екологічні: оновлена ​​лінійка агрегатів 2.0 TDI в різних версіях (від 90 к.с. до 199) тепер задовольняє перспективні норми по вихлопу Євро-6d-TEMP-EVAP, а ще у цих дизелів збільшений крутний момент (цифри не уточнені ).

Для любителів машин з нульовим вихлопом до серії готується електрокар, розроблений спільно з відомим ательє ABT. Така модель минулої осені була показана у вигляді концепту e-Transporter, в кузові типу панельний фургон.

Нагадаємо, що за підсумками 2018 го в об’єднаній категорії «Мінівени і вени» сімейство Multivan (California, Caravelle, Transporter) зайняло перше місце з результатом 4760 машин.