Volkswagen тестує фільтри гальмівного пилу

Навколо токсичності вихлопів ДВС і вдосконалення систем їх очищення давно ламаються списи. Виробники намагаються щосили: скоро сумарний обсяг різних типів нейтралізаторів і уловлювачів, навішених на мотор, буде перевищувати розміри самого двигуна. Ось уже фільтри твердих частинок з дизелів перебралися на бензинові агрегати.

Що таке на черзі? Фільтр гальмівного пилу! Це розробка компанії MANN + HUMMEL. А тестувати її взявся Volkswagen. Саме його дослідний зразок хетчбека кілька годин тому фотошпигуни піймали на дорозі. Тонкий пил небезпечний для здоров’я, нагадує MANN + HUMMEL. Кожне гальмування випускає в повітря порцію майже непомітних частинок, продуктів зносу колодок. Рішення: фільтр, який може бути вписаний в існуючий вільний простір поруч з гальмівними супортами.

За поясненням MANN + HUMMEL, це пасивний фільтр, який не потребує енергії для роботи. Він розташований після супорта у напрямку обертання диска і вловлює більшу частину частинок. Викиди гальмівного пилу скорочуються на 80%. Мінус затії – збільшується маса авто. Мікроскопічні частинки пилу оточують нас всюди, і в великих містах їх концентрація може бути багаторазово вище безпечної з точки зору довгострокового впливу на здоров’я. Звичайно, автомобілі – не єдині джерела таких частинок, але важливі. За оцінкою MANN + HUMMEL, в Німеччині гальмівна пил «виробляється» в кількості 10 000 тонн на рік. Фільтри на гальмівних дисках – можливий вихід з цієї ситуації. За повідомленням видання Autoevolution, вони можуть з’явитися на серійних Фольксвагенах в 2021 році. Напевно ряд інших автовиробників підтримає цей крок.