Volkswagen и Ford створили альянс

Альянс концернів Volkswagen і Ford? Це тільки на перший погляд здається незвичним. Адже німці з американцями колись вже співпрацювали.

Пам’ятайте тріо мінівенів Ford Galaxy, Volkswagen Sharan і Seat Alhambra перших поколінь? Це були брати-близнюки, розроблені спільно двома автогігантами і випускаються на заводі в Португалії. Була і менш пам’ятна кооперація, що не вийшла за рамки Південної Америки. З 1987-го по 1995 рік функціонувало спільне підприємство AutoLatina, яке займалося бедж-інжиніринг та випуском соплатформенних машин.

Нинішній альянс також не має на увазі поглинань або покупку акцій один одного. У Фольксвагені теж працюють над автопілотом, але дизельгейт прискорив інвестиції в розробку машин з електромоторами. Наприклад, в найближчі кілька років німці випустять ціле сімейство електрокарів I.D., в якому будуть хетчбек, седан, кросовер і мікроавтобус. Точно поки можна сказати, що Ford і Volkswagen домовилися про спільну розробку комерційної техніки.

Тобто в майбутньому автомобілі Ford Transit Connect і Transit стануть соплатформенниками моделям Volkswagen Caddy і Transporter відповідно. Ще в офіційній заяві говориться про інші проекти, над якими альянс також буде працювати. Пам’ятаючи про сучасні тенденції, можна припустити, що німців і американців зацікавлять розробки в області гібридів, електрокарів і автопілотних систем. І якщо в тому, що стосується альтернативних силових установок, більш компетентний Volkswagen, то в автономному водінні помітніший прогрес у Форда.

З машинами на паливних елементах в Audi працюють давно – перший подібний автомобіль показали в 2004 році. Це був алюмінієвий 54-сильний хетчбек A2H2 з 425 Н • м. Прискорення до сотні займало десять секунд, максимальна швидкість – 175 км / год. На одній заправці можна було проїхати до 220 км.

У фірми Hyundai прототипи на паливних елементах з’явилися в 1998 році. Також на рахунку корейців запуск першої масової моделі з такою силовою установкою. У 2013-му на ринок вийшов кросовер ix35 Fuel Cell, який міг взяти в лізинг будь-який бажаючий. А в 2015-му машину можна було купити. У Німеччині – за 65 450 євро. Ще одна схожа новина прийшла зі стану фірми Audi.

В Інгольштадті мають намір укласти угоду про спільне співробітництво з компанією Hyundai в області розробки автомобілів на паливних елементах. Німці з корейцями обмінюватимуться досвідом і різними компонентами, що не впливають на конкурентоспроможність. Плюс новий альянс планує спільно розвивати інфраструктуру і регенеративне виробництво водню.