Жорсткі норми з вихлопів змусили Mercedes-Benz змінюватись

Компанія Mercedes-Benz не особливо часто балує оновленнями модель Citan, клон Renault Kangoo. Однак жорсткі норми з вихлопів Euro 6d-TEMP і обов’язкові випробування на дорозі (RDE) змушують поступово переглядати лінійки двигунів у всіх Мерседесів. І ось сьогодні німці оголосили про заміну на вантажопасажирському «каблучку» Citan Tourer застарілого дизеля OM 607 1.5 на більш сучасний OM 608 1.5 (в серії з 2018 року), який вже застосовується на деяких інших машинах марки.

Усередині RED Design Package означає червоні обідки на дефлекторах вентиляції і динаміках, такого ж кольору прострочку на передніх сидіннях і на всіх підголівниках. Разом з RED Design можна замовити хром на решітці радіатора і хромований декор в салоні.

Мотор OM 608 – це грунтовно перероблений в Мерседесі агрегат Renault K9K. Тому 608-й отримав більш легкий і міцний чавунний блок циліндрів, турбокомпресор з керованим сопловим апаратом, уприскування Common Rail з тиском 2000 бар (раніше було 1600), електромагнітні форсунки з вісьмома отворами, що забезпечують до шести вприсків за один цикл, алюмінієву головку блоку зменшеної висоти з вбудованим впускним колектором і деталями газорозподілу меншої маси.

Крім іншого, новий дизель працює тихіше, ніж раніше. Природно, в OM 608 використовуються передові технології очищення вихлопу: рециркуляція відпрацьованих газів з двома контурами (високого тиску і низького, з охолодженням), нейтралізатор оксидів азоту SCR з дозатором рідини AdBlue, окислювальний нейтралізатор і фільтр сажі. Вен з цим дизелем буде запропонований в трьох версіях по віддачі: Citan Tourer 108 CDI (80 к.с., 210 Н • м), 109 CDI (95 к.с., 230 Н • м) і 111 CDI (116 к. с., 260 Н • м). Ці три версії на п’ять-шість сил могутніше, ніж з колишнім дизелем OM 607, а момент додав 30, 30 і 20 Н • м відповідно.