Журнал WardsAuto назвав десятку кращих двигунів року

Журнал WardsAuto World в 25-й раз визначив десятку кращих силових установок року. Як завжди, підставою для оцінки служили не тільки технічні параметри або відомості про особливості пристрою, але і враження журналістів від поїздок на автомобілях з цими моторами (претендентів було 34).

Таким чином, конкурс Wards 10 Best Engines – почасти й змагання машин. І вперше в десятці опинилися відразу три пікапи. У минулому році був один, що для США з їх любов’ю до пікапів дивно. Рейтинг не претендує на глобальне охоплення моделей, але все-таки непогано відображає картину дня – перспективні «зелені» мотори ведуть наступ, але стара школа (багатолітрові і атмосферні) і не думають здаватися.

Агрегат V8 6.2 DFM на Chevrolet Silverado (426 к.с.) натякнув, що, незважаючи на зростаючі вимоги до витрати палива, об’ємні «вісімки» рано списувати з рахунків. В системі Dynamic Fuel Management на Silverado журналу сподобалася непомітність перемикань. Електроніка 80 раз в секунду визначає, скільки циліндрів потрібно в даний момент. Забудьте про банальне відключення половини двигуна: DFM здатна деактивувати клапани в будь-якому довільному циліндрі окремо, що дає 17 комбінацій роботи циліндрів. При спокійному русі по трасі пікап може їхати навіть на двох.

В результаті, нагадує WardsAuto, в реальних умовах на кожному літрі бензину можна проїхати на 0,8 км більше, ніж без DFM. П’ятилітрова «вісімка» спорткара Ford Mustang Bullitt всього на 20 «конячок» могутніша за звичайну версію GT (486 к.с. проти 466). Але тут встановлені елементи впускної системи від Shelby GT350 і більш «вільна» випускна система з перемикається клапаном. Підсумок: «Ідеальна версія Bullitt змушувала нас посміхатися кожен раз, коли ми натискали на газ».

Пікап Ford F-150, звичайно, не перший раз заслуговує похвали від WardsAuto. На цей раз в рейтинг потрапив його 253-сильний турбодизель V6 3.0 Power Stroke. Це адаптована до F-150 версія трилітрового дизеля, що зустрічалася на моделях Jaguar Land Rover і відділення Ford Australia, і перший дизель на F-150. Поєднання властивостей журналістам сподобалося. З таким двигуном пікап здатний тягнути причіп масою до 5171 кг (до слова, крутний момент непоганий – 597 Н • м при 1750 об / хв), а реальний витрата в тесті довжиною тисячі двісті вісімдесят сім км склав всього 9,0 л / 100 км.

Мотор V6 3.0 Power Stroke забезпечив Форду F-150 найнижчу витрату серед повнорозмірних пікапів в тестах WardsAuto. Тут допомогли безпосереднє уприскування під тиском 2000 бар і система рециркуляції відпрацьованих газів високого тиску з охолодженням. Седан Honda Accord Hybrid, з його «зеленої» силовою установкою на 215 “конячок” (дволітровий Аткінсон і два електромотора), сподобався журі не просто низькою витратою в тесті (5,8 л / 100 км), але поєднанням його з тихою і плавною роботою, швидким перемиканням між типами приводу (чисто електричний, ДВС і гібридний), і все за скромною стартовою ціною в $ 25 320.

Марка Hyundai в цьому році потрапила в десятку відразу з двома екологічно чистими моделями: водневий паркетник Nexo на паливних елементах (163 к. с.) склав компанію 204-сильному електричному кросоверу Kona EV. Як стверджує WardsAuto, батарейна Kona – самий «далекобійний» електрокар на ринку США крім моделей Тесли. Ну а Nexo – це просто «машина часу, яка відправляє вас у майбутнє».