
Найпотужніший і найшвидший клас в чемпіонаті світу на витривалість LMP1 переживає важкі часи. Автовиробники з нього пішли, і організатори легендарного Ле-Мана шукають шляхи вирішення цієї проблеми.
Automobile Club de l’Ouest (ACO), ті самі організатори гонок, запропонували додати на стартове поле автомобілі на водневих паливних елементах. І справа вже давно не обмежується розмовами. Створено програму Н24, а під час 4-годинної гонки в бельгійському Спа АСО провела демонстраційний заїзд першого в світі такого автомобіля.
Водневий прототип LMPH2G розроблений і побудований компанією GreenGT а шасі гоночного автомобіля класу LMP3. Він оснащений паливним елементом, що живить чотири електродвигуни сумарною потужністю 653 к.с., які дозволяють розігнати автомобіль до 300 км / год.
Компанія GreenGT давно займається водневими двигунами. Саме вона співпрацює з Pininfarina в справі виробництва серійного водневого суперкара H2 Speed, представленого півтора роки тому. Тепер же її фахівці побудували і перший гоночний автомобіль. У машини LMPH2G довша колісна база, ніж у донора з класу LMP3, але при цьому звужена колія.