Volkswagen Sagitar отримав довгу базу

Модель Volkswagen Jetta рівно рік тому змінила покоління, а тепер в третю генерацію увійшов її китайський брат-близнюк Sagitar. Як і сім років тому, він з’явився на сцені з транспарантом про довгою колісною базі. Але якщо в 2012-му міжосьова відстань переможно збільшилася на 73 мм (до 2651), то зараз збільшення склало 80 мм (до 2731).

Підприємство FAW-Volkswagen затіяло «гонку баз», щоб виділити «другий» Sagitar на тлі місцевої Джетта і Бори, яким «перший» Sagitar програв продажу. Тоді на частку сагітарія випало менше 130 000 одиниць, а конкуренти знайшли понад 200 000 господарів. За підсумками 2018 го можна сказати, що виверт спрацював частково: Sagitar – реалізовано 309 902 машини, Bora – 245 818, Jetta – 327 685.

Поряд зі стандартною версією китайцям запропонують оспортивлену R-Line і модифікацію GLI, яка в Штатах по праву вважається «зарядженою». У КНР 150-сильний варіант GLI такого права не має: пар іде в свисток, точніше, в декор. Базовий атмосферник 1.6 (110 к.с.) покинув моторну гамму, прихопивши з собою пятиступінчату «механіку». Залишилися турбочетвірки 1.2 (потужність зросла з 110 до 115 к.с.) і 1.4 (було і є 150 к.с.), сполучені з семидіапазонним «роботом» DSG. Ринковий дебют в Китаї заплановано на березень. Турбоверсії седана називаються 180 TSI і 280 TSI, а в поточному вигляді стоять від 153 800 і 172 800 юанів. Безнаддувний Sagitar «починався» зі 131 800, отже, седан в стартовому виконанні відчутно подорожчає.

Сьогодні представництво VW підтвердило – чекаємо седан до кінця року.