Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро

207

Гоночний підрозділ Audi Sport представив на Паризькому автосалоні новий варіант спорткара Audi R8 LMS категорії GT3. Пакет оновлень підвищить надійність машини та спростить гонщикам-любителям управління 585-сильним купе.

За словами директора клієнтських програм Audi Sport Крістофера Райнке, обсяг доробок навмисно зробили невеликим, щоб не збільшувати витрати команд, і дати можливість легко встановити нові деталі на куплені раніше машини.

Головний конструктор Армін Плітш позначив чотири головні області доробок: аеродинаміка, охолодження гальм, зчеплення і коробка передач.

Оновлену машину можна впізнати здалеку по трьох горизонтальних прорізах над ґратами радіатора. Зазначимо, що схожу решітку незабаром повинен отримати й серійний Audi R8. Але головне все ж інше: тепер зовсім інакше виконані крильця-канарди на кутах переднього бампера.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279844

Максимальна притискна сила обмежена правилами класу GT3, але нове оперення має краще працювати в більш широкому діапазоні значень дорожнього просвіту. Це спростить управлінням як гонщикам-любителям, так і професіоналам поліпшить.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279838

У тестах брали участь не тільки професійні гонщики. На них спеціально запросили любителів – адже саме вони є основною цільовою аудиторією цієї машини.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279839

Покращено підведення охолоджуючого повітря до передніх і задніх гальм. А більш ефективне відведення нагрітого повітря від задніх гальмівних механізмів дозволив зменшити нагрів задніх шин.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279840

Доробки трансмісії спрямовані на підвищення надійності. Ресурс трьохдискового зчеплення вдалося збільшити в півтора раза, а нові шестерні та посилені підшипники продовжили життя секвентальної коробці передач. Крім того, інженерам вдалося знизити зношування диференціала, що самоблокується – і тепер під час довгої гонки він довше буде зберігати свої характеристики.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279841

В цілому, машина відрізнялася високою надійністю. Наприклад, серійний двигун V10 5.2 вимагає сервісу лише кожні 10 000 “бойових” кілометрів, планове перебирання – через 20 000 кілометрів.

Audi показала унікальну R8 за майже 400 тисяч євро - фото 279842

Оновлений Audi R8 LMS може замовити кожен охочий. Вартість машини становить 398 000 євро без урахування податків. А команди, у яких вже є R8 LMS другого покоління, можуть придбати пакет для самостійного апгрейду своїх машин за 28 000 євро.

Категорія GT3 – одна з наймасовіших у перегонах “Гран-Турізмо”. Гоночні автомобілі цього класу пропонує понад десятка автовиробників: Audi, Aston Martin, Bentley, BMW, Ferrari, Honda, Lamborghini, Lexus, Mclaren, Mercedes-Benz, Nissan, Porsche.

Гоночна версія спорткара Audi R8 другого покоління була представлена ​​у 2015 році. Машина виявилася успішною: відтоді підрозділ Audi Sport побудував і продав 103 примірники машин класу GT3, а число перемог у чемпіонатах вже обчислюється десятками.

Як і більшість автомобілів категорії GT3, Audi R8 LMS успадкував безліч компонентів від дорожньої машини – їх загальна частка досягає 50%. Більш того, кузов гоночного Audi збирають на тій же фабриці Белінгер Хефе в Хайльбронні, що і звичайні Audi R8. І лише остаточне складання шасі йде в гоночному підрозділі по сусідству.