Audi представила перший електричний кросовер e-tron quattro

Слідом за Mercedes EQC дебютував ще один електричний кросовер від іменитої німецької марки, і він теж надійде в продаж в цьому році. Отже, зустрічаємо Audi e-tron quattro!

Дана модель – перший електромобіль Ауді в принципі. Запас ходу по новому циклу WLTP, такий же, як у вищезгаданого Мерседеса – 400 км (батарея – ємністю 95 кВт · год). Втім, як заявляють в компанії, пізніше у машини з’явиться більш доступна версія – з меншою автономністю.

Стандартна зарядка на 11 кВт заряджає машину за 8,5 год, але також є опціонний чарджер потужністю 22 кВт. У цьому році на європейських дорогах з’являться 150-кіловатні зарядні пристрої – вони дозволять заповнювати “бак” до 80% всього за 30 хв. Раз вже відразу заговорили про технічні характеристики, згадаємо про силову установку: машина отримала два асинхронних двигуна: один розташований на передній осі і ще один- на задній.

Номінальна потужність агрегатів складає 355 к.с., але короткочасно з них можна “вичавити” 402 сили. У першому випадку розгін від 0 до 100 км / год займає 6,5 с, у другому – 5,5 с. Автомобіль використовує систему високотехнологічної рекуперації енергії, яка в середньому заповнює запас акумулятора на цілих 30%! Вона генерує енергію не тільки при роботі педалі гальма, але і педалі акселератора – в момент, коли водій її відпускає після прискорення.

Audi e-tron quattro – перший серійний автомобіль у світі, що пропонує «віртуальні» бічні дзеркала, зображення яких з яких транслюються на екранах, вмонтованих в дверних картах. Але доступні вони будуть опціонно, та й то тільки в тих країнах, де використання подібних “булочок” дозволено законодавчо.

З точки зору дизайну електрокроссовер повторює дизайн інших моделей бренду -тих, що коштують пристойно і були випущені в останні роки. Крім того, в ньому багато спортивності – чого тільки варта масивні фальшрадіаторні грати з “оскалом”. Підкреслюють індивідуальний зовнішній вигляд моделі і спеціальні аеродинамічні колеса. За розмірами e-tron quattro займає місце між кросами Q5 і Q7, а коефіцієнт аеродинамічного опору його кузову становить 0,28.

Буксирувати автомобіль може ТЗ масою до 1800 кг. Інтер’єр e-tron quattro відповідає іншим моделям Audi, які отримали так званий Virtual Cockpit. В його основі лежить два екрани – верхній на 10,1 дюймів (мультімедійка) і нижній на 8,8 дюймів (блок керування більшістю функцій). Також кросоверу покладено великий сенсорний приладовий щиток. Розмір тих камер, які пов’язані з бічними камерами, становить по 7 дюймів.

Ще одна гордість розробників – кількість місця для вантажу. Обсяг багажника електромобіля складає аж 660 л, що на 160 більше, ніж у EQC. Крім того, є ще 60 літрів простору для зберігання в носовій частині позашляховика.