1. Daewoo Nexia
Nexia виготовлялася з 1996 по 2016 рік, і за цей час вона змінила два покоління. По суті, Nexia – це просто модернізований Opel Kadett, бюджетна машина зразка 1984 року, а, значить, говорити про безпеку, комфорт і керованості не доводиться. Не додає балів машині і той факт, що її збірка була налагоджена в Узбекистані. Двигуни, які також перекочували з «Кадета», досить слабкі і мають велику витрату, не відрізняючись при цьому надійністю. Однак, найбільшою проблемою «Нексія» є кузов і підвіска. Важко зустріти «машину, у якій би не було слідів корозії. Також дуже погано себе проявляє оббивка салону. Загалом, покупку уживаної Daewoo Nexia можна сміливо назвати не найвдалішим рішенням.
2. Chery Amulet
Багато в чому китайські машини зобов’язані своєю репутацією саме цієї моделі. Побудований на базі Seat Toledo початку 90-х, Amulet був просто жахливий: слабкий кузов, який просто розвалився під час проходження краш-тесту, жахлива корозійна стійкість і відсутність будь-якої надійності вузлів і агрегатів. Навіть будучи новим, Amulet не вселяв довіри покупцям. Вибір Chery Amulet на вторинному ринку – справа вкрай авантюрна.
3. Mazda RX-8
З Mazda RX-8 все, звичайно, не так жахливо як з попередніми автомобілями. Швидше навпаки, купе від японської марки – приклад відмінного спортивного автомобіля. RX-8 прекрасно рулится, добре виглядає і має непогану надійність. Винятком є двигун автомобіля. Справа в тому, що на RX-8 встановлювався роторно-поршневий двигун Ванкеля. Такий мотор володіє скромною вагою і об’ємом всього в 1.3 л. Незважаючи на це він видає цілих 215 к.с. Проблемою цього двигуна є ресурс, який ледве сягає 100 000 км. Після такого пробігу мотор підлягає заміні, яка коштує аж ніяк недешево і може стати справжнім головним болем для нового власника.
4. Citroën C5
Ще один приклад того як одне спірне технічне рішення може зіпсувати автомобіль. Розробляючи C5, французи постаралися зробити модель максимально комфортною, тихою і безпечною. Для цього у машини, єдиної в класі, була встановлена гідропневматична підвіска Hydractive III +. І дійсно, практично всі експерти відзначали, що Citroën C5 виділяється на тлі однокласників рівнем комфорту поїздки. Однак, така підвіска не відзначилася особливою надійністю і виявилася дорогою в обслуговуванні. Вся лінійка моторів також не надто надійна. Загалом, купуючи старий Citroën C5, потрібно бути готовим до великих і постійних витрат на його утримання.
5. Renault Megane
Будучи новим, Renault Megane непогано виявляв себе. Машині вдалося набрати 5 зірок за краш-тесті за методикою Euro NCAP, експерти відзначали м’яку підвіску і цікавий зовнішній вигляд. Однак, з часом проявилися проблеми Megane з надійністю. Багаторазові збої в роботі електроніки, дефект турбіни в дизельних версіях і проблеми з бензиновими моторами, а також дуже слабка і ненадійна підвіска роблять Megane вкрай невигідною покупкою на «вторинці».