Автоексперт оцінила надійність Toyota Land Cruiser

213

Деякі «Крузаки» з моменту виходу нового покоління в 2016 році вже проїхали близько 150 000 км. Автоексперт, яка знімає відео для каналу «Лиса Рулить», вирішила оцінити надійність сучасного авто в порівнянні зі старою машиною.

Останньою великим зміною для Toyota Land Cruiser стала заміна 4,7-літрового бензинового двигуна UZ на 4,6-літровий агрегат UR. Багато водіїв негативно відреагували на таке рішення, вважаючи, що старий мотор був більш надійним.

В мережі з’явився ролик, в якому власник розповів про плюси і мінуси Toyota Camry. Однак користувачі запідозрили, що це перекупник, якому важливо лише вигідно продати автомобіль. Справа в тому, що UZ був ремінним, причому ремінь ГРМ потрібно було міняти раз в 150 000 км пробігу, а його заміна обходилася дорого. У свою чергу UR є ланцюговим, тобто у даного мотора немає деталей, що підлягають ремонту.

Крім того, блок циліндрів у новій Toyota Land Cruiser стали робити не з чавуну, а з алюмінію. Таким чином, як підкреслила експерт, Toyota вирішила зробити «одноразовий» двигун. Однак російські умільці продовжують ремонтувати UR, хоч і не за технологією японського виробника. Чи означає це, що новий «Крузак» вже не той? Як вважає автоексперт, в цілому глобальних змін в бік погіршення з точки зору споживача не сталося. У числі поліпшень були згадані головні фари, які стали світити яскравіше, а також більш ефективні гальма. Що стосується більш популярного дизельного «Крузака», він зберіг старий мотор, який замість 232 кінських сили став видавати 249 к. с. за рахунок програмних змін.