Долаючи перешкоди на дорогах, такі як ями і напливи, водій ризикує завдати шкоди ходової системі і потрапити в аварійну ситуацію. Автоексперти розповіли, як вийти з положення з найменшими втратами.
Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.
Щоб подолати нерівності, можна використовувати метод «польоту» над ними, запозичений у автогонщиків. Водій повинен проїхати перешкоду так, щоб колеса тільки злегка стосувалися асфальту, або ж щоб в цей момент вони були максимально розвантажені. Так, якщо під час ходу різко загальмувати, то транспортний засіб «клюне», що призведе до стиснення передніх пружин амортизатора і розвантаження задніх. При натисканні газу відбувається зворотний процес. Різкий поворот керма вправо зменшить навантаження на ліву частину машини, і навпаки.
Водій, наближаючись до ями, але не доїжджаючи до неї, може різко натиснути на гальмо, тим самим навантаживши передню підвіску. Перед самою нерівністю педаль слід відпустити, що поверне автомобіль в початковий стан. На малій швидкості при в’їзді в яму необхідно додати газ, через що підніметься ніс транспортного засобу, тому його передня частина пройде западину без завантаженої осі. Також існує метод контрсмещеніем, що має на увазі поворот керма вліво при наїзді на яму правими колесами і їх утримання у напрямку перешкоди. Згідно ПДР, забороняється об’їзд подібних нерівностей по зустрічній смузі, а швидкість при їх появі повинна бути обов’язково знижена.