Бюро APR поліпшило позашляхові властивості Volkswagen Atlas

У Сполучених Штатах Volkswagen Atlas (він же Teramont) прийняли добре. З травня 2017 по липень 2018 американці купили 61 776 кросоверів. Причини зрозумілі – п’ятиметровий просторий автомобіль з трьома рядами сидінь, багатим списком оснащення і непоганим набором силових агрегатів і парою трансмісій на вибір. А ціни на Atlas починаються з $30 750, що дешевше більшості подібних автомобілів. Ідилія.

І ось її вирішили порушити фахівці тюнінг-ательє APR, які займаються доведенням автомобілів Audi, Porsche і Volkswagen з 1997 року. Для Атласу підготували широку програму модернізації – від збільшення потужності до поліпшення позашляхових здібностей. Чорні наклейки на кузові здаються зайвим оснащенням, чого не скажеш про гальма.

На передній осі американці встановили шестипоршневі моноблоки APR з 350-міліметровими дисками. Задні гальма з плаваючими скобами залишилися стандартними. Впадають в око ковані колеса з позашляховими шинами Toyo Open Country M / T розмірністю 275/55 R20. На додаток до них йде ліфтована на 38 мм підвіска з новими демпфірувальними елементами і оригінальними задніми поздовжніми важелями.

Форсувати бездоріжжя також допоможе дволітровий мотор TSI, якому поміняли софт, вхідну і випускну системи, а також встановили турбокомпресор від хот-хетча Volkswagen Golf R. Після оптимізації двигун розвиває 355 к.с. і 474 Н • м замість заводських 238 і 350 відповідно. А ще цікаво, які динамічні характеристики такого Атласу на тлі, скажімо, кросовера Ford Explorer Sport з 370-сильним V6 3.5 EcoBoost (474 ​​Н • м)?