Ательє Hennessey давно пропонує для Корветів пакети збільшення потужності (і для цілого ряду моделей GM, Форда, Ягуара, Макларена, Лінкольна, кількох інших фірм). І все ж нинішня пропозиція виділяється.
Ми не раз розповідали вам про набори HPE1000 (на тисячу американських «конячок», або 1014 метричних), але тепер техаські умільці створили для суперкара Chevrolet Corvette ZR1 пакет HPE1200. Пакет передбачає нові: приводний нагнітач, корпус дросельних заслінок, нейтралізатор, перероблені головки блоку з новими клапанами і розподільними – і, звичайно, оригінальну програму управління.
На перекроювання дається гарантія в 58 000 км або три роки. Відповідно до позначення апдейта компресорна «вісімка» 6.2 LT5 була форсована з 765 к.с. і 969 Н • м до 1216 к.с. і 1445 Н • м. Правда, повну потужність мотор розвиває тільки на гоночному бензині, а зі звичайним 93-м – «всього» 1115 к.с.
На жаль, компанія не розповіла нічого про динаміку Корвета з набором HPE1200. Але її можна прикинути, знаючи, що аналогічний Corvette з китом HPE1000 набирає 60 миль / год (97 км / год) з місця за 2,3 с і проходить чверть милі за 9,4 с. Максималка ZR1 HPE1000 з низьким антикрилом (нагадаємо, ця модель може комплектуватися штатним низьким антикрилом і опціональним високим) перевищує 370 км / год.
Виходить, від версії HPE1200 можна чекати близько 400. Тим часом Hennessey продовжує доведення до розуму власного гіперкара Venom F5 (на фото), який повинен поборотися за звання найшвидшого серійного дорожнього автомобіля з таким новобранцем, наприклад, як Koenigsegg Jesko (обидва розраховані на 480 + км / год). Фактично по динаміці розгону і швидкості такий Corvette можна зіставити зі знаменитим гіперкаром Bugatti Veyron Super Sport (W16 8.0, 1200 к.с. 1500 Н • м, розгін до ста за 2,5 с, максималка 431 км / год без обмежувача і 415 з ним). При цьому покупка вихідного Корвета ZR1 і його подальший апгрейд в бюро Hennessey в сумі обійдуться чи вище $ 200 000 (прайс НЕ оголошено, але його можна оцінити за попередніми роботами ательє). Вийде приблизно в десять разів дешевше, ніж покупка Вейрона.