Citroen C4 Cactus перетворився з кросовера на хетчбек

530

Ми виявилися свідками рідкісного рестайлінгу, який змінив не тільки зовнішність, а й клас автомобіля. Чи став С4 Cactus краще, перетворившись з кросовера в хетчбек?

Citroen C4 Cactus вперше з’явився на європейському ринку в 2014 році. Цей кросовер, який зайняв місце якраз між компактними і зовсім маленькими моделями «подвійного шеврона», отримав м’які накладки Air Bump по всьому кузову. Ці «бульбашки», як їх називали у нас в редакції, були не тільки унікальною зовнішньою особливістю автомобіля, але так захищали двері C4 Cactus від небажаних контактів з агресивним навколишнім середовищем на кшталт припаркованих по сусідству машин і візків з супермаркетів.

І ось через 4 роки французи оновили свій паркетник. Причому настільки радикально, що перетворили його в звичайний п’ятидверний хетчбек. Придивімося до нього уважніше. Контрастні м’які бульбашки з кузова не зникли, але стали менше і «сповзли» в самий низ дверей. Передок замість глухої панелі з «подвійним шевроном» отримав нову більш традиційні хромовані фальшрадіаторні грати, що з’єднали між собою фари.

Автомобіль також зберіг роздільну головну оптику, характерну для сучасних моделей Citroen. А ось задні ліхтарі … Якого біса? Колишні великі були не тільки симпатичними, але також і більш безпечними, оскільки краще видно іншим учасникам руху. Тепер же замість них у C4 Cactus звичайні вузькі «сумні очі», як у більшості нічим не примітних легковиків.

Настільки ж помітними можна назвати зміни всередині оновленого C4 Cactus. У меншій мірі вони торкнулися архітектури передньої панелі і керма. А ось сидіння змінилися. Вони стали більш фактурними і замовити їх можна з різними варіантами оббивки. А ще між передніми кріслами замість м’якої «перемички», що об’єднувала їх практично в один диван, і ручника з химерним набалдашником тепер самий звичайний центральний тунель з підлокітником, боксом для дріб’язку всередині нього, а також самою звичайною ручкою гальма стоянки.