Daihatsu Copen Coupe вийде в серію

Крихітний спортивний (в деякому роді) автомобіль на ім’я Daihatsu Copen Coupe вперше був показаний широкій публіці на шоу тюнінгу в Токіо в січні 2016 року, а в Мережі – в грудні 2015-го. Тільки тоді це був лише концепт. Тепер же японці оприлюднили зображення серійної моделі, яка стане на конвеєр в наступному році. Правда, тираж все одно буде малий – 200 примірників.

Тут немає класичної кришки багажника або повнорозмірної п’ятої дверки, а замість них – підйомне заднє скло, яке відкриває доступ до скромної ніші під поклажу. Кругла передня і задня оптика купе гармонує з його округлими формами. Вона взята у модифікації Copen Cero.

Технічно купе майже повністю повторює висхідний родстер Copen. Слово «купе» входить в назву цієї моделі, хоча тип кузова не можна охарактеризувати однозначно. Мотор в Daihatsu Copen цілком характерний для кей-карів: трициліндровий, об’ємом 0,66 л, з турбонаддувом і віддачею в 64 к.с. (92 Н • м). Він призводить передні колеса.

Купе, як і родстер, надає покупцеві вибір між «механікою» і варіатором. Нагадаємо, модель Copen є свого роду конструктор, а багато зовнішніх деталей кузова, від панелей до світлотехніки, які відносно швидко замінюються. Компанія пропонує різні варіанти індивідуалізації цієї машини, а запуск на конвеєр версії купе – ще один крок у цьому напрямку. Як данина більш спортивному характеру новобранця японські інженери додали новому купе ковані колісні диски BBS і диференціал підвищеного тертя, а також рульове колесо Momo (з підрульовими пелюстками для перемикання віртуальних передач в разі установки варіатора). У вигляді опцій до моделі можна докупити спортивну вихлопну систему і більш жорстку підвіску з компонентами HKS. При довжині автомобіля менше 3,4 м і масі менше 900 кг таке «озброєння» цілком може подарувати безодню емоцій власнику.