Daimler і BMW активно розширюють сфери співпраці

Концерни BMW Group і Daimler AG, які об’єднують свої сервіси ( «сили і досвід 14 успішних брендів») під контролем штаб-квартири в Берліні, інвестують понад мільярд євро в створення нового глобального гравця на ринку послуг «стійкої мобільності».

Визначено п’ять спільних підприємств: Reach Now, Charge Now, Park Now, Free Now і Share Now. У кожне призначені генеральний і фінансовий директори. Партнери кажуть, що вже є потужна клієнтська база з більш ніж 60 млн споживачів по всьому світу.

У найближчі кілька років з’явиться до 1000 робочих місць.

«У кінцевому рахунку ми хочемо запропонувати клієнтам якомога більше варіантів для переходу з пункту А в пункт Б», – заявив шеф Даймлера Дітер Цетше (праворуч).

«Наше завдання – охопити максимальну кількість людей і тим самим підвищити якість життя», – зазначив бос BMW Харальд Крюгер.

Сервіс Reach Now вважається «мультимодальною платформою» з дуже широким спектром послуг: каршерінг, Ride-Hailing (загальне таксі), прокат велосипедів, бронювання і оплата. Charge Now, як зрозуміло з назви, займається розвитком мереж зарядних станцій і просуванням терміналів для домашньої зарядки. Тут вже є керуюча компанія Digital Charging Solutions GmbH (DCS), 250 операторів і 100 000 точок в 25 країнах.

Бренд Park Now теж «говорить» – це швидкий спосіб зарезервувати парковку і оплатити її. Підприємство Free Now надає послуги таксі, найманих шоферів, здає в оренду як автомобілі, так і електричні скутери, організовує групові поїздки ( «все одним дотиком пальця»). Share Now – традиційний каршерінг з великим автопарком, зав’язаний на додаток для смартфона. Сервіси будуть об’єднуватися, щоб сформувати єдиний портфель.


«Цей портфель послуг стане наріжним каменем в нашій стратегії провайдера мобільності. Співпраця для нас – ідеальний спосіб максимізувати наші шанси на зростаючому ринку, одночасно розділяючи інвестиції »,
– підкреслив Харальд Крюгер.