Дізельгейт розгорівся і в Південній Кореї

Свого роду дізельгейт по-баварськи розгорівся в Південній Кореї. Міністерство транспорту оштрафувало BMW на 11,2 млрд вон ($ 9,96 млн) за затримку відкликання машин. Він був пов’язаний з ризиком загоряння через несправну систему рециркуляції відпрацьованих газів EGR (52 автомобіля вже згоріли, уточнює агентство Reuters).

Крім того, міністерство оголосило, що звернеться в прокуратуру з проханням провести розслідування. Мінтранс стверджує, що компанія BMW приховувала небезпеку пожежі та затягувала відкличну кампанію. Скандал, який спалахнув в Країні ранкової свіжості, ризикує поширитися далеко за її межі, оскільки навіть в самій BMW визнають, що проблема не обмежується Південною Кореєю. У липні цього року BMW відкликала в Південній Кореї із зазначеної причини 106 317 автомобілів, за що ще влітку голова правління BMW Korea Кім Хе Джоон приносив прилюдні вибачення.

Проте відкликання ще 65 763 машин з тією ж проблемою було затягнуте до жовтня. Відстрочка привела до штрафу, і, можливо, це тільки початок. Причина загорянь в цілому виявлена, хоча якісь деталі ще будуть уточнюватися. На ряді порівняно старих машин виникав витік рідини з модуля охолодження відпрацьованих газів в системі EGR. Це з часом призводило до накопичення осаду на частинах EGR. Забруднення накопичувалося і на впускному колекторі. Далі при збігу ряду умов і при відкритому перепускному клапані EGR, який направляє вихлопні гази в обхід охолоджувача, може виникнути перегрів, що приводить до займання двигуна.

Для виникнення перегріву повинні співпасти відразу кілька умов, розповіли фахівці BMW: кіптява і масло на впускному колекторі, витік з охолоджувача EGR, великий пробіг машини, параметри водіння (тривалий рух на високій швидкості), відкритий перепускний клапан. «Ми приступили до вживання заходів відкликання без зволікання в той момент, коли була підтверджена основна причина пожеж», – йдеться в заяві корейського відділення BMW, поширеному в понеділок.

Але, передає Reuters, за версією Мінтрансу Південної Кореї, BMW знала про обговорювану проблему з 2015 року, коли, нібито, створила власну цільову групу для її вирішення. Корейська ж група, що складається з урядовців і професіоналів автомобільної промисловості, в понеділок оприлюднила результат початкового розслідування, включаючи плани по пред’явленню кримінальних звинувачень автовиробникові.