Двигун президентського лімузину переобладнають в мотор літака

250

Протягом декількох років сімейство преміальних моделей Aurus може прирости літаком – в Росії вже почалася робота з адаптації двигуна президентського лімузину під літальні апарати. На автосалоні в Москві в 2018 році відбулася прем’єра цивільної версії седана Aurus Senat – укороченою модифікації президентського лімузина, який вже щосили використовує Володимир Путін.

Раніше було оголошено, що в лінійці Aurus з’являться ще кросовер і мінівен, а зараз стало відомо, що крім них буде і … літак! Правда, мова йде лише про те, щоб адаптувати двигуни сімейства Aurus під літальні апарати. Поки під капотом машин стоїть 4,4-літровий 598-сильний бензиновий V8 в поєднанні з електромотором, а флагманським двигуном повинен стати 850-сильний бензиновий 6,6-літровий V12, але автомобілів з таким агрегатом ще не випускають.

“У нас зараз укладено контракт з Мінпромторгу на проведення робіт під шифром” Адаптація “, які мають на увазі дослідження методології перетворення автомобільного двигуна в авіаційний. Ми беремо двигун від” кортежа “і робимо з нього авіаційний. Закінчиться ця робота створенням демонстратора”, – заявив РІА Новини генеральний директор Центрального інституту авіаційного моторобудування (ЦІАМ) ім. П. І. Баранова Михайло Гордін. –

“Ідея в тому, що автомобільні двигуни крупносерійні, їх собівартість значно нижча, тому є можливість зробити відносно дешевий авіаційний двигун.” Кортеж “ми взяли тому, що це найсучасніший автомобільний двигун, який є в Росії. Якщо все буде йти за планом , то років через півтора-два цей проект перейде на стадію дослідно-конструкторських робіт “.

Необхідно відзначити, що вже існують подібні приклади – наприклад, літак Як-152 оснащується 500-сильним 12-циліндровим дизельним двигуном RED A03T V12, який проектувався як автомобільний мотор. Примітно, що Rolls-Royce, який випускає преміальні автомобілі, також має підрозділ, що займається випуском авіаційних моторів – таким чином, Aurus буде схожий на британську марку, конкурентом якої він і є як мінімум в автомобільному сегменті.