Розробка нового електричного позашляховика проходить під брендом стартапу Enovate, який заснував ще один колишній менеджер відомого автовиробника Джанг Хайлян, який працював раніше на Shanghai Volkswagen.
Над дизайном новинки попрацював Хакан Саракоглу – відомий дизайнер, довгий час співпрацював з Porsche і Chery. Над створенням концепту майстер працював останні кілька місяців. Enovate ME7 буде схожий за габаритними розмірами з Mercedes GLC: у обох кросоверів збігається довжина кузова в 4 655 мм, а також – відстань між осями, що дорівнює 2 825 мм.
Позашляховик отримає вузьку головну оптику на світлодіодах і ексклюзивні 21-дюймові колісні диски, виконані таким чином, щоб створювати якомога менше повітряних завихрень, надаючи автомобілю більшої аеродинаміки. В оснащенні салону використано 5 сенсорних дисплеїв, встановлених як для задніх, так і для передніх сидінь: два 12,3-дюймових екрани для водія і переднього пасажира, 15,6-дюймовий «тачскрін» посередині приладової панелі і два дисплеї по 12,8 дюймів, призначених для комфорту задніх пасажирів. Крім цього, авто оснастять системою розпізнавання особи, активним круїз-контролем і комплектом різних систем безпеки і допомоги при водінні. Серійне виробництво позашляховика з 435-сильною електричною силовою установкою стартує не раніше березня 2019 року, а перші екземпляри Enovate ME7 побачать своїх власників вже в другій половині наступного року.