Експерти назвали головні міфи про кондиціонери в автомобілі

228

Такий необхідний аксесуар встановлюється майже в усі легкові автомобілі, але не всі вміють правильно ним користуватися.

Багато автовласників думають, що кондиціонер служить виключно для охолодження салону машини в спеку. Але фахівці зазначають, що це зовсім не так – він є прекрасним осушувачем повітря і здатний позбавити від запотівання скла. Крім того, його навіть рекомендується зрідка включати і взимку, щоб забезпечити циркуляцію масла і висихання гумок і сальників.

Фахівці  «за кермом» також відзначили, що кондиціонер часто збільшує витрату палива. Але при цьому в спеку не варто його вимикати на догоду відкритих вікон. Журналісти впевнені, що при цьому витрата палива може вирости на 20%, а ось комфорту це не додасть. Тоді як при закритих вікнах і включеному кондиціонері витрата палива зросте лише на близько 10%. Варто відзначити, що це не доведений факт.

Деяким здається, що при експлуатації кондиціонера в системі витрачається фріон. Це велика помилка – контур кондиціонера герметичний. Існує думка, що обслуговування кондиціонера зводиться до перевірки наявності в ньому фреону і, при необхідності, заправці. Якщо заправку треба проводити раз на рік-два, то слід звернутися в сервісний центр для усунення течі фреону, так як це говорить про негерметичність системи.

Ну і зовсім глибока помилка – не можна глушити двигун, поки включений кондиціонер, від цього нібито він швидко виходить з ладу. В системі кондиціонування не використовується турбіна, якою й справді корисно дати охолонути на холостих обертах перед зупинкою двигуна. Його можна включати і вимикати в будь-який час, хоч разом з двигуном, хоч окремо. Хоча перед тим, як глушити мотор, краще іноді відключати компресор кондиціонера, щоб дозволити йому просохнути, залишивши при цьому включеним вентилятор.