Тріщини на лобовому склі утворюються найчастіше через зовнішнього впливу. Є багато випадків, коли температура повітря за -10 градусів, а всередині автомобіля теплим повітрям обдувається скло.
Таким чином різкі перепади температури є причиною тріщин на склі. Низькоякісне скло, яке набагато дешевше за оригінальне, через трясіння, вібрації швидко втрачає свою міцність. Неправильна технологія виготовлення скла дасть швидко знати про це появою тріщин.
Ще однією причиною, по якій скло тріскає, є деформація стійок кузова. Найчастіше це виникає у авто, які були в ДТП. Коли форма стійок кузова змінюється, посилюється тиск на лобове скло. При наїзді на нерівність або яму може утворитися тріщина.
Багато водіїв нехтують дистанцією між авто при русі по трасі. Навіть маленький камінчик, що потрапив в лобове скло, може стати причиною відколу і тріщини. Як всі знають, з маленької тріщини утворюється велика, з часом. Висновок – стежте за температурою в салоні взимку, купуйте тільки оригінальне скло, тримайте дистанцію на трасі.