Коли компанія Volkswagen готувалася до випуску пікапа Amarok в 2009 році, модель ніхто не позиціонував ні найдорожчою, ні найбільш крутою …
На відміну від Mercedes-Benz з її X-Class, модель позиціонується найбільшим в класі середньорозмірних пікапів. Але в грошовому еквіваленті вийшла картина явно не на користь пропозиції Volkswagen.
Розглянемо на прикладі кількох європейських ринків. У Сполучених Королівстві, наприклад, найдорожчий Volkswagen Amarok Aventura починається від £ 39 960, тоді як топовий Mercedes-Benz X 350d з повним приводом 4Matic коштує від £ 38 350. У Німеччині та ж сама картина: топовий пікап Volkswagen коштує від € 58 072 , а топовий пікап Mercedes – від € 53 360.
Питання в тому, чи вартий Amarok Aventura заявлених грошей на тлі пропозиції від Mercedes-Benz? Судіть самі: між Volkswagen Amarok і Mercedes X-Class є велика різниця.
Перший побудований на власній спеціальній платформі, тоді як другий приховує в надрах шасі від Nissan Navara. Однак різниця в потужності вже не на користь Amarok: в ньому дизельний мотор 3.0 TDI видає 224 к.с. потужності і 550 Нм крутного моменту при 1 300 – 3 000 об / хв, тоді як в X-Class двигун такого ж робочого об’єму розкручений до 258 к.с. і аналогічної кількості ньютон-метрів. При цьому пікап VW оснащується восьмиступінчастою «автоматом», а Mercedes – семиступінчастою. Нарешті, очко на користь Volkswagen: найдорожчий Amarok Aventura напханий повним арсеналом дзвіночків і свистків з фірмового каталогу, починаючи від супутникової навігації, 14-позиційних регульованих сидінь, шкіряної оббивки Nappa в салоні, датчика дощу, адаптивних протитуманних фар, автоматичних світлодіодних фар, закінчуючи дзеркалами заднього виду з електроприводом, 20-дюймовими легкосплавними дисками, хромованими трубами в вантажному відсіку і в бічних щаблях. Доповнення також включають захист днища, що робить Amarok дуже привабливою пропозицією в преміум-класі. Пікапу Mercedes для такого оснащення все ж доведеться трохи подорожчати.