Експерти використали Camry для оцінки Lexus ES 250

Наразі Lexus ES – такий собі екватор преміального бізнес-класу. Німецька трійка продається помітно краще, але все решта значно гірше. Це єдиний японський автомобіль у нас в цьому сегменті. До того ж більшість конкурентів – задньо- або повнопривідні з поздовжньо встановленими моторами, за винятком S90. І важко уявити людину, що вибирає між Volvo і Лексусом.

Словом, підібрати релевантного опонента в пару до Лексусу непросто. Або навпаки? Прохання порівняти ES з суперуспішної Camry переслідує нас з самого виходу Лексуса на ринок. Що ж, для цього нам знадобляться відразу дві Тойоти. Спільними зусиллями пара Тойот піддає сумнівам вибір на користь Лексуса. У такому оточенні ES представляється ірраціональної покупкою. Можливо, навіть самої ірраціональної в сегменті. Однак саме «хочу, і все» відрізняє клієнта Лексуса від покупця Camry.

Близька по потужності чотирициліндрова Camry 2.5 дозволяє адекватно оцінити ходові якості соплатформенного Лексуса ES 250. Вона нам потрібна виключно як технологічний референс. Саме ці два автомобіля ми порівнюємо динамічно і оцінюємо їздовий комфорт. Топ-модель з двигуном V6 3.5 вже помітно ближче до Лексусу оснащенням і ціною, а значить, вона допоможе зрозуміти, чи варто взагалі розглядати Тойоту в якості альтернативи Лексусу. Дизайном і обробкою інтер’єру Lexus перевершив Тойоту, та й у порівнянні з колишнім поколінням прогрес очевидний.

Але в базовій комплектації Comfort тут був би кожзам. Світлі вставки сумнівною природи підносяться як бамбук. Механічний селектор «автомата» вже здається анахронізмом. Тачпад замість сенсорного дисплея – рішення програшне. Роботу вентиляції і підігрівів можна довірити автоматиці, але вона не завжди адекватна ситуації. Щиро кажучи, на останнє запитання можна відразу відповісти негативно. І це ніяк не пов’язано зі споживчими якостями Camry.

Ми вже не раз говорили в тестах, що органічний покупець Лексуса не піде в шоу-рум Тойоти. Якщо дозрів для преміум, масова марка вже не зацікавить. Можна купити ES замість Camry, але не навпаки. У сьомому поколінні седан добрався і до Європи, де продають тільки недоступні у нас гібриди.