Експериментальний BMW i3 має чим здивувати

Німецька компанія Lion Smart побудувала дослідний зразок електрокара BMW i3 з власним тяговим літієвим акумулятором ємністю 100 кВт • год. Це втричі більше, ніж штатна батарея моделі при приблизно рівних розмірах, передає Аutoblog. Розробники заявляють пробіг на зарядці в 700 км, але не уточнюють їздовий цикл.

Серійна машина, нагадаємо, може пройти 280-300 км за стандартом NEDC (без опціонального бензогенератора), в залежності від модифікації. Модульна батарея від Lion дозволяє з’єднувати осередки послідовно і паралельно в безлічі комбінацій.

Модулі оснащені власними чіпами управління, які спілкуються між собою за домопогою бездротових каналів. Акумулятор придатний для автоматизованого складання, має мінімальну кількість проводів і оснащений оптимальною системою охолодження.

Прототип лише доводить можливість реалізувати проект, і компанія поки не передбачає продавати такі блоки ні BMW, ні приватним клієнтам. Але фірма розраховує на увагу автовиробників і вже уклала з одним з них контракт на створення перспективної «модульної платформи для батареї». А взагалі, серед партнерів Lion Smart згадує компанії Volkswagen, Toyota, Bosch, Kreisel і ту ж BMW.

До слова, BMW недавно відкрила власний центр розробки батарей. Що стосується хетчбека i3, то, за неофіційними даними, для нього виробник готує наступний акумулятор на 42 кВт • год.