Перш за все варто згадати, що ремінь приводу газорозподільного механізму (ГРМ) використовується для того, щоб синхронізувати роботу системи запалювання з ходом поршнів і клапанів. Обрив ременя може викликати деякі проблеми.
Найчастіше, після обриву ременя ГРМ розпредвал перестає обертатися, а клапана зупиняються. Колінвал в свою чергу продовжує рух за інерцією, що може привести до пошкодження елементів распредвала, головки блоку циліндрів і багато іншого, що спричинить дорогий ремонт.
Тягнути з заміною ременя ГРМ не варто. Відповідно до рекомендацій автовиробника в залежності від моделі строк служби ременя становить від 50 до 100 тис. кілометрів. Однак варто пам’ятати, що навіть якщо у автомобіля маленький пробіг, а ременя більше п’яти років, його варто замінити, оскільки гума схильна до зносу через природне старіння. Термін служби можуть знизити і неправильна установка ременя, а також пролиті на нього технічні рідини і бруд.
При заміні ременя не варто на ньому економити, оскільки однією з причин його обриву може стати низька якість виробу. Однак, найчастіше проблеми з ГРМ викликають патьоки рідин під ременем, сторонні елементи, сильна чи недостатня перетяжка. Це може привести до прослизання, що спричинить нестабільну роботу мотора.
Необхідно уважно стежити за податком масла в районі ременя ГРМ, оскільки масло може мати негативний вплив на гуму. Також пильної уваги вимагають різні забруднення і сторонні предмети, які необхідно ж видаляти.