Suzuki Ciaz отримав новий мотор

Головним придбанням четирехдверки Suzuki Ciaz після планового оновлення став бензиновий «атмосферник» 1.5 (105 к.с., 138 Н • м), що прийшов на зміну двигуну 1.4 (92 к.с., 130 Н • м). Це означає приріст потужності на 13% і на 6% більше крутного моменту.

Разом зі стартер-генератором і літієво-іонною батареєю новий мотор працює в мікрогібридній установці SHVS (йде «в базі»), тому тепер Ciaz – перший в Індії Smart Hybrid.

Фіатовський дизель 1.3 DDiS (89 к.с., 200 Н • м) теж вхожий в SHVS, тому з п’ятиступінчастою “механікою” вдалося домогтися витрати палива на рівні 3,6-4,6 л / 100 км. Апетит з чотирьохдіапазонним «автоматом» не названий.

В задніх ліхтарях відтепер поряд зі звичайними лампами встановлені світлодіоди. Блискучі «рамки» є і в задньому бампері. Краси додають 16-дюймові колісні диски в двокольоровому виконанні Metallic Pebble Grey. Цікаво, до речі, що 41% продажів СІАЗ доводиться на топову комплектацію.

У приборці з’явився новий кольоровий TFT-дисплей на 4,2 дюйми. Спідометр навчився міняти колір разом з режимом руху. Передня панель в топі прикрашена вставками «під березу». Додані регульовані задні підголовники. На седан з бензиновим мотором і «автоматом» тепер ставиться ESP. Подушок безпеки як і раніше дві, є АБС. У стандартне оснащення увійшли круїз-контроль з обмежувачем швидкості і задні датчики паркування.

При цьому початкова комплектація подорожчала з 783 383 до 819 000 рупій. Двопедальна машина коштує мінімум 980 000 , дизель «починається» з 919 000 і пропонується тільки з ручною коробкою.

З 2014 року компанія Maruti Suzuki India Limited реалізувала більше 220 000 СІАЗ, зробивши модель лідером індійського C-сегменту. У 2015-му виробник хотів привезти Ciaz в Росію під ім’ям Alivio, але щось пішло не так.