Ford створює автомобіль для шопінгу

Ford створить спеціальний автомобіль для шопінгу. Компанія Ford провела глобальне дослідження, яке торкнулося споживчих переваг людей в різних країнах світу. Несподівано, але для автомобільного бренду це виявилося досить важливим аспектом, для того щоб створювати зручні та корисні сервіси для шанувальників марки. Тепер фахівці компанії завдяки соцопитуванням зможуть передбачити очікування покупців своєї продукції.

У сучасному суспільстві ставлення до походів за покупками, а також до самих придбань постійно змінюється і трансформується. Соціальне дослідження фахівців Ford допомогло трохи в цьому розібратися. Вже досить давно люди почали використовувати шопінг як засіб відпочинку та релаксації після стресових ситуацій. Сьогодні 55% населення сам процес покупки приносить більше задоволення, ніж придбана річ, при цьому молоді серед любителів походів по магазинах виявилося набагато більше. Що сумно, половині бажаючих витратити гроші в магазині, обновки не тільки не приносять радості, а навіть розчаровують. Найменше покупки радують жителів Індії (78% опитаних), зате німці сумують через це менше за інших (всього 33%).

Справжня залежність від витрати грошей на непотрібні речі найбільше проявилася у жителів Китаю, Індії та Близького Сходу: найбільше шопоголіків виявилося в Піднебесній (84% респондентів). У європейських країнах, а так само в Канаді і США, хвиля бездумних покупок вже спала: найменше страждають від цього в Німеччині (33%). До речі, чимала частина учасників опитування зараз роблять онлайн-покупки, тому що трата часу на походи в магазини стала для них справжньою розкішшю: так вважають 54% людей до 30 років і 46% – від 30 до 44років.

Нагадаємо, що недавно Ford провів не менше цікаве опитування: автолюбителів запитали, чи люблять вони співати за кермом і як це впливає на їх самопочуття. Результати, треба сказати, вразили – докладніше можна дізнатися тут.