Два спорткари – Ford GT і Mercedes-AMG GT – використовують одну і ту ж коробку передач, але для американського автовиробника вона обходиться дорожче, ніж для німецького. Ні для кого не секрет, що деякі автовиробники використовують одні і ті ж агрегати, які поставляються сторонніми компаніями.
Такий підхід дозволяє заощадити на створенні деталей і їх виробництві. Наприклад, 7-ступінчаста коробка передач Getrag з парою зчеплень встановлюється на Ferraris (California і 458), Mercedes-AMG (GT і SLS) і Ford GT. Але не думайте, що агрегат 7DCL750 коштує однаково для німецької та американської марок. Що для Ford GT, що для Mercedes-AMG GT коробки передач абсолютно однакові аж до передавальних чисел, але при цьому вартість як самого агрегату цілком, так і його запасних частин відрізняється і досить серйозно.
Як повідомляє Road & Track, для Ford GT деталь під номером HG7Z-7000-A обійдеться $ 27 624 або $ 32 624, якщо її замовляти, тоді як для Mercedes-AMG GT аналогічний вузол під номером A1902600500 буде коштувати $ 14 940 в новому стані або $ 11 715 у відновленому, якщо ви виберете деталь A1902600600. Логічного пояснення такому розкиду цін немає. Єдиним виправданням для більш високої вартості деталей для Ford GT може служити тираж моделі, яку випускають обмеженою кількістю і це може позначатися на ціні запчастин для неї.