Фургон SAIC Datong EV30 буде електричним

У Китаї – справжній електромобільний бум. За одинадцять місяців року, що минає там реалізовано 1,03 млн так званих машин «нової енергії» (NEV), передає Quartz, куди зараховують чисті електрокари, що заряджаються від мережі гібриди і машини на паливних елементах. Це на 68% більше, ніж за одинадцять місяців 2017 го.

А тепер увага: за даними Асоціації китайських автовиробників, весь автомобільний ринок в Китаї впав за той же самий час на 1,7% (до 25 млн штук). Тепер розумієте, наскільки важливо для компаній без зупинки видавати на гора електричні новинки? Такі, як SAIC Datong EV30.

У EV30 повинні з’явитися варіації з різною довжиною вантажного відсіку. Концерн SAIC і його дочірні бренди володіють великим досвідом у створенні електрокарів самих різних класів, від надкомпактного сіті-кара Baojun E100 до великого фургона розміром з «Газель» – SAIC Datong EV80 (він же Maxus EV80).

А такі концепти, як кросовер Maxus Tarantula, натякають: електричних моделей буде все більше. У цьому ряду компактний EV30 виглядає органічно. І він явно буде затребуваний. Взагалі, Комтранс «на батарейках» переживає підйом не тільки в Піднебесній. Технічні параметри виробник поки не розкрив. Відомо тільки, що покупці зможуть вибирати з декількох варіантів обсягу тягової батареї, і в старшій модифікації пробіг на одній зарядці складе 300 км.

У продажу компактний розвізний електрокар SAIC Datong EV30 з’явиться в середині січня 2019 року. Він приєднається до цілої армії китайських батарейних моделей. Додамо, що за даними ресурсу ev-volumes.com, на Китай припадає 51% світових продажів електрокарів і заряджаються від розетки гібридів. Цікаво також глобальне співвідношення між першими і другими. Чисто електричні моделі складають приблизно 64% ​​цього «зеленого» ринку і 36% – гібриди типу Plug-In (водневі моделі поки занадто «слабкі», щоб помітно вплинути на цей баланс).