Geely взяла під крило марку Lotus і побудує для неї новий завод

Першою і найкласнішою новинкою, швидше за все, буде кросовер. Після багаторічного перебування у владі скупого малайзійського холдингу DRB-Hicom компанія Lotus нарешті отримає достатнє фінансування для оновлення, тобто фактично формування з нуля свого модельного ряду.

Останню повноцінну новинку – купе Evora – британці представили в далекому 2008-му, а всі наступні релізи представляли собою варіації на тему цієї і більш старих моделей на платформі Elise, що дебютувала аж 1996 році. У 2010-му Lotus представив на Паризькому автосалоні відразу п’ять концептів: середньомоторні Elan, Elise і Esprit, купе Elite класичної компоновки і седан Eterne.

Всі вони повинні були згодом перетворитися в серійні автомобілі, але малайзійський власник не дав грошей ні на один з них, так що до цього дня Lotus живе із застарілим модельним рядом, хоча уповільнені роботи над кросовером велися ще до переходу під крило Geely.

У червні цього року в фірмі Lotus змінився керівник: на місце Жан-Марка Галя прийшов Фен Цінфен, віце-президент Geely, і справа, що називається, закрутилася. У серпні агентство Bloomberg з посиланням на обізнані джерела повідомило, що китайці готові всерйоз взятися за Lotus, збільшити в ньому свою частку і перетворити його на повноцінного конкурента Ferrari і Porsche.

На ці цілі планується витратити близько двох мільярдів доларів, модернізувати застарілу фабрику Lotus в Хетелі і побудувати новий завод на заході Англії, який дозволив би суттєво розширити модельний ряд і обсяги випуску Лотусу.

Створювати новинки планується в сучасному інженерно-дизайнерському центрі в Ковентрі – його теж тільки треба побудувати. Першою повністю новою моделлю Лотусу в новітній історії, швидше за все, стане кросовер, оскільки по ньому вже виконана величезна робота. Інша справа, що проект тепер потребує доопрацювання з урахуванням планів і можливостей Geely, а тому терміни дебюту поки невідомі.