Genesis приголомшив презентацією кросовера GV70

Корейський автовиробник офіційно представив нову SUV-модель Genesis GV70. Кросовер перегукується зі «старшої» моделлю GV80, але не є його зменшеною копією та й має аутентичний дизайн.

Під капотом GV70 2022 року встановлено три різних двигуна в залежності від модифікаціїї: 2,5-літровий 4-циліндровий мотор з турбонаддувом (300 к.с.); 3,5-літровий V6 з турбонаддувом (375 к.с.) та 4-циліндровий двигун з турбонаддувом об’ємом 2,2 літра (207 к.с.).

Привід доступний на вибір – задній або повний, хоча останній повинен бути стандартним для 3,5-літрового двигуна. Таким чином, GV70 повинен скласти серйозну конкуренцію для Mercedes-Benz GLC, BMW X3, Lincoln Corsair і Volvo XC60, особливо якщо він їздить так само добре, як GV80.

У стандартній комплектації буде встановлюватися 2,5-літровий чотирициліндровий двигун, який видає 300 кінських сил потужності. Своєю чергою 3,5-літровий V6 має потужність в 375 к.с., а 2,2-літровий чотирициліндровий турбодизель видає 207 к.с.

Також новинка отримала версію Sport з більш елегантним дизайном. Затемнені значки, яскрава обробка екстер’єру та виразна колірна палітра допоможуть GV70 виділитися навіть серед таких агресивних конкурентів, як BMW X3 M40i і Audi SQ5.

Новий Genesis буде поставлятися з електронним заднім диференціалом підвищеного тертя. Genesis також заявляє, що GV70 буде пропонувати підвіску з електронним управлінням і попереднім переглядом дороги, технологію, аналогічну Mercedes-Benz Active Body Control.

Використовуючи як фронтальний сканер, так і інформації з навігатора, GV70 може виявляти вибоїни, майбутні повороти та інші перешкоди і підготуватися до них, автоматично регулюючи силу демпфірування для плавності руху без шкоди для контролю над тілом. Як і будь-який сучасний автомобіль, Genesis GV70 2022 може похвалитися списком технологій активного водіння.

Попередження та запобігання лобового зіткнення, моніторинг сліпих зон і допомогу в утриманні смуги руху, ймовірно, увійдуть в базове оснащення моделі (як і в седані G70). Удосконалена технологія безпеки і захисту включає сканер відбитків пальців для запуску транспортного засобу і оплати хмарних послуг, а система оповіщення пасажирів ззаду тепер може визначати дихання дитини або руху собаки.

Highway Driving Assist II, друге покоління інноваційного технологічного пакета Hyundai, тепер буде включати автоматичну зміну смуги руху (який активується перемикачем покажчика повороту). Тим часом адаптивний круїз-контроль на основі навігації також заздалегідь знижує швидкість на поворотах, підвищуючи впевненість водія і комфорт пасажирів.

Компанія Genesis ще не вказала офіційну масу в спорядженому стані, але ми думаємо, що позашляховик повинен важити близько 1 769 кг із заднім приводом, 2,5-тонною формою, з повним приводом, що додає близько 90 кг, і 3,5-літровим V6 , додає 113 кг. В цілому, заряджений GV70 повинен важити близько 1 996 кг, що приблизно відповідає вазі конкурентів в цьому класі.

Genesis GV70 надійде в продаж в Південній Кореї вже найближчим часом, а поставки в США очікуються десь у другій половині 2021 року.

ДЖЕРЕЛОcaranddriver.com