Hanteng показав свій перший мінівен V7

Молода китайська компанія Hanteng досі випускала тільки кросовери (перший з них, X7, з’явився на конвеєрі в грудні 2015-го). Початок був логічним, адже паркетники в Китаї популярні не менше, ніж у всьому світі. Але ще в Піднебесній публіка непогано приймає мінівени. І ось тепер Hanteng представила свій перший автомобіль цього класу – модель V7.

Семимісна модель, представлена ​​на автошоу в Гуанчжоу, отримала схему посадки 2-2-3. Неясно, чи будуть інші версії. Автомобіль по начинці цілком сучасний. Приборка заснована на екрані з діагоналлю 12,3 дюйма, центральний – такого ж розміру. Праворуч від селектора «автомата» дизайнери помістили розсип кнопок «клімату» і підігріву передніх крісел. Сам селектор, влаштувавшись на консолі, звільнив більше місця на тунелі – там оселився обертається контролер мультимедійної системи. Центральний екран і дисплей приборки закриті загальним склом, але темна смуга між ними при певному освітленні кидається в очі. Якщо вірити офіційним поясненням, гарцюючий кінь на емблемі марки – символ креативності та новаторського духу.

Силовий агрегат, втім, у V7 банальний. Під капотом трудиться турбомотор 1.5, що розвиває 156 к.с. і 205 Н • м, який може бути поєднаний з шестидіапазонним «автоматом» або шестиступінчастою “механікою”. Довжина мінівена становить 4826 мм, ширина – 1858 висота – 1721, а колісна база простягається на 2800 мм. Розмірність шин – 215/50 R18.

Однак оснащення заявлено непогане. Тут є система кругового огляду, фари зі світлодіодами та діодні ліхтарі, запуск мотора кнопкою, бездротова зарядка смартфона, електричне гальмо стоянки, USB-порт на другому ряду, панорамний дах, електропривід п’ятої дверки, автоматичне гальмування AEB і попередження про виїзд зі смуги руху . Ціну новачка виробник ще не розкрив.