Гібрид Karma Revero тестується в Європі

Каліфорнійська компанія Karma Automotive має намір показати нове покоління седана Revero на автошоу в Шанхаї-2019, яке відкриється для преси 16 квітня.

Термін «нове покоління» використовує сам автовиробник. Втім, закамуфльовані прототипи, сфотографовані днями в США і Німеччині (на знімках в новини), дозволяють говорити скоріше про еволюцію, що випускається нині моделі, ніж про повністю нову розробку. Цікаво, що на Кармы, знятій в Німеччині, є наклейка «Тестовий автомобіль Bosch», що натякає на участь у розвитку проекту відомої німецької компанії.

Німеччина як місце випробувань говорить і про можливе розширення ринку, і про залучення до роботи партнерів Карми в Європі. Нинішній гібрид Karma Revero продається лише в США і Канаді. У той же час в січневому анонсі свого плану розвитку Value-Forward ( «Цінність-вперед») компанія згадала вихід на інші ринки. Крім того, 17 січня вона оголосила про укладення партнерської угоди з фірмою Pininfarina. Та повинна допомогти Кармі і в дизайні, і в розвитку продукції в цілому, і в персоналізації машин.

Серед ключових пунктів бізнес-стратегії Карми числяться зв’язаність (з Мережею, мається на увазі), висока продуктивність моделей, каршерінг, штучний інтелект і електрифікація. З огляду на компетентність Боша в системах електроприводу і електроніці, допомога німців тут дуже до речі.

Karma Revero в цифрах виглядає так: під капотом у неї трудиться турбочетвірка 2.0 від GM, розвиваюча 238 сил. Два синхронних електромотори на постійних магнітах сумарною віддачею в 409 к.с. і 1330 Н • м призводять задні колеса через редуктор і диференціал підвищеного тертя. Батарея ємністю 20,8 кВт • год забезпечує седану пробіг в 80 км без запуску ДВС, а загальний паспортний пробіг на зарядці / заправці становить 483 км. З нуля до 60 миль / год (97 км / год) автомобіль розганяється за 5,4 с, а максималка обмежена електронікою на рівні 200 км / год. У довжину нинішній седан Karma Revero налічує 4998 мм, в ширину – 2136 (з дзеркалами), у висоту – 1337. База дорівнює 3160 мм. Споряджена маса складає 2449 кг, об’єм бензобака – 36 л.

Нагадаємо коротко історію Revero. У першій життя цей послідовний гібрид називався Fisker Karma. Його вигляд створив відомий датський дизайнер і підприємець Хенрік Фіскер. Машина, розроблена в американській компанії Fisker Automotive, за контрактом збиралася в Фінляндії на заводі Valmet Automotive. У 2011-2012 роках було випущено менше 2,5 тисячі Карм, після чого Fisker Automotive розорилася, а засновник, Фіскер, її покинув. У 2014 році активи фірми Fisker викупила китайська група Wanxiang, що спеціалізується на автокомпонентах.