Hyundai i10 третьої генерації не отримає новий мотор

Друге покоління субкомпакта Hyundai i10 з’явилося в 2013 році і оновилося в 2016-м. Прийшла пора третьої генерації.

Видання Autoevolution запевняє, що нова машина якимось чином (мабуть, по шасі) пов’язана з хетчем Hyundai Grand i10, який випускається в Індії і для Індії з того ж 2013 року, що і простий i10. Правда, знімки говорять про новий кузов. Повітрозабірники по краях бампера нагадують про Kia Picanto, а ось пара круглих вогнів в решітці радіатора – перетин з минулим поколінням i10 після рестайлінгу.

Ми припускаємо, що асортимент моторів нового сіті-кара i10 буде в цілому повторювати колишній. А це, в залежності від ринку, бензинові агрегати 1.0 (67 сил, 95 Н • м) і 1.2 (83-87 «конячок», 114-121 Н • м), а також дизель 1.2 (75 к.с., 190 Н • м). Можна, звичайно, помріяти ще про 100-сильному (172 Н • м) турбомотор 1.0 T-GDI від Picanto.

Тільки навряд чи такий дістанеться моделі, яка вважається бюджетною. А ось «один літр» на зрідженому нафтовому газі цілком імовірний, коли така версія пропонувалася і раніше. Центральні дефлектори нового i10, схоже, запозичені у останнього Picanto, а в іншому все оригінальне: консоль і тунель, приборка і центральний екран в загальній з нею рамці (на прототипі, правда, дисплея немає – на його місці заглушка і поличка).

Індійський варіант нинішньої моделі на ім’я Grand i10 і його піднесена версія Grand i10X (зліва) відрізнялася від європейського i10 (праворуч) не тільки оснащенням: при схожому кузові у «індійця» були помітно більше база і довжина, 2425/3765 мм проти 2385/3645 мм відповідно. Розміри пятідверки також можна передбачити. Їй потрібно більше дистанціюватися від появи минулої осені хетчбека Hyundai Santro (довжина – 3610 мм), але в той же час не перешкодити моделі, що стоїть на щабель вище, тобто Hyundai i20 (4035 мм). Загалом, 3,8 м від бампера до бампера було б в самий раз.