Hyundai Ioniq Electric отримає збільшену батарею

Показавши оновлені гібриди Ioniq, компанія Hyundai відстрочила рестайлінг чисто електричної версії Ioniq Electric, проте специфікації реформованого електрокара стали відомі внаслідок витоку. Виявилося, що батарейний хетчбек вийде на ринок у вересні.

Мотор (120 к.с., 295 Н • м) залишиться без змін, зате ємність батареї виросте з 28 до 38,3 кВт • год. За застарілим і прибріхуючим циклом NEDC це означає зростання запасу ходу з 280 до 378 км. Більш жорсткі і вірні норми EPA дають збільшення з 200 до 270 км. Малувато буде навіть в порівнянні з родинними Коной і Kia Niro EV, не кажучи про такі конкуренти, як Nissan Leaf e і Tesla Model 3.

В Європі сімейство Hyundai Ioniq значно популярнішим, ніж в Америці. За 11 місяців 2018 го європейці купили 29 110 Ioniq всіх мастей, а в США за повний рік розійшлося 15 706 штук. Але зараз в Старий Світ потихеньку заходить Tesla … Ресурс CleanTechnica звертає увагу на те, що платформа Іоніка була розроблена в першу чергу для гібридів, тому батареї знаходяться під задніми сидіннями, а не вбудовані в днище по всій його площі.

Очевидно, в прагненні зробити відразу три версії Іоніка корейці відмовилися від «скейтборду» і тепер з ємністю 38 кВт • ч досягли фізичної межі. Однак списувати Ioniq Electric з рахунків не слід. Він може бути привабливішим суперників за ціною, швидкості зарядки і доступності сервісу в мережі Hyundai.