Інтер’єр хетча Renault Clio зазнав революції

Котячий хвіст знову вирішено рубати по частинах, і екстер’єр покажуть завтра. Європейці, мабуть, заінтриговані, адже Renault Clio – бестселер свого сегмента і взагалі поступається по продажам в Старому Світі лише Гольфу.

Нам було б цікаво, назви шеф-дизайнер новий хетч «гіршим Clio за всю історію», проте Лоренс ван ден Акер ллє єлей про «ікону», і постає в «найкращому» вигляді. Мовляв, інтер’єр зазнав «справжньої революцію». У Clio вперше з’явилася приборка з віртуальними шкалами. У 10-дюймовому виконанні на панелі відображається навігація. Новий інтер’єр показаний, як годиться, в максимальній комплектації.

Зараз найдорожчий Clio, не рахуючи спецверсій, вартує в Німеччині 16 990 євро. Після цифрової приборки і центрального екрану треба звертати увагу на м’яке покриття передньої і дверних панелей. Потім переводимо погляд на маленьке кермо, в який запхали особливо компактну подушку безпеки. Короткий важіль коробки, винесений «на стрімчак», – це про ергономіку. Сидіння теж, але вони до того ж покликані нагадувати про машини класом вище. У підсумку слід задуматися про персоналізацію: є вісім дизайнерських схем оформлення салону і стільки ж варіантів його підсвічування. Сьогоднішня глава називалася Interior revolution. Завтра нас чекає Exterior revolution. Повноцінна прем’єра пройде в березневій Женеві.