Компакт Renault Kwid змінюється разом з законодавством

Батьківська подушка, АБС, нагадувач про непристебнуті ремені спереду і ззаду, обмежувач швидкості на позначці 80 км / год зі звуковим попередженням, задні датчики паркування – все це бюджетник Renault Kwid отримав «в базі» до нового модельного року, зберігши стартову ціну в 266 700 рупій.

І справа, звичайно, не в щедрості і навіть не в падінні продажів хетчбека майже на 30% (до 5500 штук в місяць). «Винна» індійська влада, яка нарешті вирішили навести в країні порядок з безпекою автомобілів. Весь наведений вище набір з першого жовтня стане обов’язковим для кожної нової машини, а конкретно АБС повинна бути у всіх з квітня.

У назвах дорогих комплектацій поки зберігається приписка Driver Airbag Option, але подушка для водія тепер безкоштовна. Інших, правда, немає. Ще з’явився медіацентр MediaNav Evolution, що підтримує Android Auto і Apple CarPlay. В Індії з 2017 року поетапно запускається програма BNVSAP (Bharat New Vehicle Safety Assessment Program) – національна система оцінки безпеки нових автомобілів. Уже прописані вимоги щодо краш-тестів, скоро випробування увійдуть в активну фазу.

Одночасно посилюються еконорми – з 2020-го запрацює строгий стандарт по викидах BS-VI. У комплексі ці заходи вже спровокували переділ ринку: мова не стільки про неминучий відхід окремих моделей, скільки про згортання бізнесу цілих брендів, наприклад Фіата. Наші індійські колеги віртуально поховали 13 моделей. Довгожителям, які без змін продаються по 25-30 років, кінець прийде в першу чергу.

До жовтня ринок повинен бути зачищений від мотлоху, і не сказати, щоб хтось сильно переживав з цього приводу. Продажі Фіата в Індії досягли історичного мінімуму, тому що застарілий Punto і його похідні нікому не потрібні. Італійці, пакуючи валізи, звернулися до всіх своїм дилерів з проханням якомога швидше розпродати запаси машин без АБС. Концерн FCA нібито не занепав духом і зробив в країні ставку на марку Jeep, тільки є заковика. Фіатовський дизель 1.3 Multijet вважається «Національним двигуном Індії», але не готовий до норм BS-VI, а адже його на місцевому ринку використовують Suzuki, Tata і інші виробники. Потрібні великі інвестиції і модернізація … Проте цивілізаційні зміни, які рятують життя, не можна не вітати. Можливо, і Renault Kwid, який заробив нульовий рейтинг на тестах ASEAN NCAP в червні 2018 го, заслужить пару-трійку зірочок.